Opći uvjeti poslovanja

O Alensa.hr

Vlasnik web trgovine alensa.hr je tvrtka Adrial d.o.o. Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda (SI36314765). Opći uvjeti online prodaje alensa.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini. Alensa.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.

Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.

Pravo na izmjene općih uvjeta

Prodavatelj zadržava pravo izmijeniti ove opće uvjete bez prethodne najave. Korisnici su dužni prilikom svakog korištenja Internet stranice, te posebno usluge Internet trgovine provjeriti važeće opće uvjete.

Registracija

Registracija je prvi upis korisnika u bazu kupaca, prilikom kojeg kupac upisuje tražene podatke (ime, prezime, adresa e-pošte, lozinka, adresa, telefonski broj, ...). Prijava je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu korisnika i za svako daljnje korištenje usluge, potrebno je upisati samo korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka prilikom registracije.

Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti alensa.hr na broj telefona 01 8000 197 ili putem e-mail adrese info@alensa.hr.

Izjava o privatnosti

Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice, dužni smo postupati u skladu sa zakonima i propisima, koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili, isključivo uz vaše dopuštenje.

Sukladno s općom Uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca, čiji se podaci koriste u marketinške svrhe, odnosno za internu statističku obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Naručivanje proizvoda

Proizvodi se naručuju isključivo elektorničkim obrascem za narudžbu. Obavijest o potvrdi narudžbe kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što kupac potvrdi narudžbu

Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:

  • prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika; ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
  • pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik odabere, sa svim podacima i količinama,
  • unos adrese za isporuku: odaberite adresu za račun i adresu za isporuku,
  • plaćanje narudžbe: ovdje korisnik odabire način plaćanja (plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa, kreditnom karticom, Apple Pay ili Google Pay).

Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.

Obavijest o otpremi naručenih proizvoda kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što svi naručeni proizvodi budu spremni za otpremu.

Rasprodani proizvodi - nemogućnost isporuke

U pojedinačnim slučajevima zbog velike potražnje, moguće je da prodavatelj neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih proizvoda, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe putem elektronske pošte ili telefonom, te u tom slučaju prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Cijene

Sve cijene u trgovini adrialece.hr izražene su u eurima (€) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.

Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.

Proces upisivanja cijene na web stranici za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se pružatelj usluge unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca. Adrialece.hr zadržava pravo na storniranje narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno navedena cijena na internet stranici.

Načini plaćanja

Online trgovina alensa.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem - plaćanje iznosa narudžbe vrši se djelatniku kurirske službe ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima. Plaćanje pouzećem se naplaćuje 0,99 € i za narudžbe iznad 55 €.
  • Uplatom na žiro-račun - po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste upisali prilikom narudžbe šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo vam poslali naručene proizvode.

Korisnik: Adrial d.o.o.

IBAN: HR25236000011­02372619

SWIFT(BIC): ZABAHR2X

Zagrebačka banka d.d.

  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Kreditnom karticom - ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, nakon potvrđene narudžbe i potvrde, morate unijeti podatke kartice.
  • Plaćanje PayPal-om

Unos podataka kreditne kartice:

  • vrsta kartice (Visa, Mastercard)
  • broj kartice (upišite broj kreditne kartice)
  • ime vlasnika (upišite podatke vlasnika kartice)
  • vrijedi do - mjesec/godina
  • kontrolni broj (CVV broj). Broj ćete pronaći na poleđini kartice

Plaćanje kreditnim karticama

Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili kreditnom karticom.

Kod za popust

Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Napomena:

  • Akcija "Sve leće bez PDV-a": prilikom narudžbe se još uvijek naplaćuje PDV. Od osnovne cijene se obračuna (oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a koji za kontaktne leće iznosi 5 %.
  • Akcije: Crni petak i Cyber Monday vrijede samo jedan dan godišnje, na datum na koji padaju.
  • Nijedna akcija se ne odnosi na ugradnju/zamjenu leća za naočale.

Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo jedan kod za popust. Akcije ne vrijede na ambasadorske naočale. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike na telefon: 01 7757 572.

Popusti se ne odnose na proizvode koji su već sniženi.

Važno:

Ako prilikom narudžbe iskoristite popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (npr. akcija 5 € popusta prilikom kupovine iznad 50 € ako je narudžba za 60 €, a vraćeni proizvodi za 30€, ostatak od 20 € nije dovoljan za obračun popusta i vraćeni iznos će biti 25 € .

Poklon u košarici

Za svaku kupnju iznad 35 € nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane poklone nije moguće mijenjati.

Outlet ponuda

Outlet ponuda sunčanih i dioptrijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do promijene cijena.

Dostava

Trošak dostave se naplaćuje za sve narudžbe ispod 55 €. U slučaju plaćanja narudžbe unaprijed, trošak dostave naplaćuje se:

Hrvatska Pošta 3,49 €, Overseas Express 4,49 €

U slučaju plaćanja prilikom preuzimanja paketa, trošak dostave naplaćuje se:

Hrvatska Pošta 4,48 € , Overseas Express 5,48 €

Za kupnju iznad 55 € troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.). Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća prodavatelju.

Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno na stranicama Hrvatske pošte . Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje .

Kupac ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke dužna je prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih prijaviti dostavnom djelatniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Svojim potpisom na Dostavnoj listi pružatelja usluge dostave kupac ili druga ovlaštena osoba za primitak pošiljke potvrđuju da su pošiljku zaprimili neoštećenu i bez umanjenja njezinog sadržaja.

Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge dostave nakon uručenja pošiljke se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke priloži dokaz da je oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nastalo prije uručenja pošiljke.

Pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili slanju nove pošiljke.

Otprema paketa vrši se svakim radnim danom u 10h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10h bit će poslane idući radni dan. Odmah nakon otpreme paketa, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka.

Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.

Napomena: u slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka, ...) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje pošiljaka.

Odustajanje od narudžbe

Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici alensa.hr. U slučaju otkazivanja narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 8000 197 ili putem e-mail adrese info@alensa.hr. Ukoliko je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstava bit će izvršen u što kraćem roku.

Vraćanje proizvoda

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke (Zakon o zaštiti potrošača, članak 79, stavka 1). Rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora predana u posjed.

Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci kupca da raskida ugovor sukladno članku 83 stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača, izvršiti kupcu povrat sredstava. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat kupčevog izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu proizvodi budu vraćeni.

Prema članku 86, stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se odnosi na dioptrijske leće za naočale, blue blocker leće za naočale i naočale za vožnju.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u dostavi ne oštete. Paketi mogu uključivati razne zaštitne materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili slično). Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća prodavatelju dužan vratiti kompletan, u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem su proizvodi dostavljeni), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.

Vraćanje kontaktnih leća

Vraćene kontaktne leće moraju biti u originalnom pakiranju, neoštećene, u nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena. Potrebno je priložiti i kopiju računa.

Sukladno Zakonom o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 5 povrat nije moguć ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.

Želite vratiti leće nakon više od 14 dana od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i ispunjenim dodatnim uvjetima, povrat nakon više od 14 dana moguć je samo za SFERIČNE KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila dioptrija. Uvjeti ne vrijede ako ste imali operaciju za uklanjanje dioptrije ili ako leće više nećete koristiti. UVJET!

Kontaktne leće možete vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je rok upotrebe najmanje godinu dana. Povrat nije moguć za leće za astigmatizam, multifokalne leće, multifokal torične leće ili druge proizvode. Kupac je dužan poslati i najnoviji nalaz za kontaktne leće.

Za povrat je obavezno ispuniti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji možete dobiti na info@alensa.hr

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat proizvoda kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@alensa.hr ili broj telefona 01 8000 197 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.

Kupac je sukladno članku 84. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda, koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.

Napomena:

Pakiranja koja sadrže 90 kontaktnih leća i sastoje se od tri kutije od 30 leća tretiraju se kao cijelina, što znači da se ne može vratiti samo jedna ili dvije kutije od 30 leća. Ove kutije označene su crvenom oznakom (for 90-Pack only) i nisu za samostalnu prodaju (kao što su Acuvue Moist, TruEye, …).

Vraćanje naočala

Vratiti se mogu sunčane naočale, dioptrijski okviri bez ugrađenih leća, naočale za zaštitu od plavog svijetla i naočale za vožnju bez dioptrije, koje nisu izrađene po specifikacijama kupca.

Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za naočale, tretiraju se kao proizvod koji je izrađen prema točnim specifikacijama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo na raskid ugovora, osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 3).

Kupce upozoravamo da odaberu okvir primjerene veličine i oblika prema njihovom licu jer postoji mogućnost da odabrani okvir neće biti optimalan i da će posljedično biti neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije potvrde narudžbe o izboru okvira primjerenog za vaše lice, posavjetujete s optičarom. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć pri odabiru naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuju od osobe do osobe.

Narudžbu za dioptrijske naočale nije moguće otkazati ako su naočalne leće već naručene, čak i ako paket još nije poslan. U tom slučaju kupac može dobiti povrat novca samo za okvir. Za leće povrat novca nije moguć jer je to proizvod po specifikaciji samog kupca.

Povrat novca za naočalne leće također nije moguć u slučaju da kupac naruči dioptrijske naočale bez dioptrije, a s ugrađenim blue blocker filterom jer takva narudžba spada u kategoriju narudžbi koje su izrađene prema točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim potrebama.

Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas Express.

Adresa za povrat robe:

Vraćanje Hrvatskom poštom:

Adrial d.o.o.

NSC

Centralno skladište

Poštanska ulica 9

10410 Velika Gorica

OIB: 68923548189

Vraćanje Overseas Expressom:

Adrial d.o.o.

Overseas Express

Zastavnice 38A

10251 Hrvatski Leskovac

Napomena: Na navedenim adresama NE postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite osobno.

Reklamacije

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Na sve primjedbe i prigovore prodavatelj će odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Reklamacije rješavamo pomoću vaših informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva potrebna dokumentacija, ista će biti odbijena. Slanje proizvoda u reklamaciju mora sadržavati svu potrebnu dokumentaciju i originalno pakiranje, u suprotnom se odbija (primjer: sunčane naočale Crullé moraju se vratiti s kartonskom kutijicom, karticom za polarizaciju i krpicom za čišćenje).

Svi povrati i reklamacije trebaju biti pravilno zapakirani - u kartonsku kutiju, po mogućnosti s mjehurićima, kako bi se izbjegla oštećenja. Nepravilno zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se smatrati reklamacijom. Ako vraćeni proizvodi dođu oštećeni zbog nemara, reklamacija se neće uzeti u obzir.

Reklamacija kontaktnih leća

Reklamaciju je potrebno prijaviti na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i ispunjeni obrazac za reklamaciju

Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska pomagala prema uputama svog optometrista/of¬tal­mologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.

Pametna alternativa

Kontaktne leće i otopine ponuđene kao pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih povratnih informacija, s obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se svakako posavjetujte sa svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće primjerene za svako oko.

Leće u boji

S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.

Reklamacija dioptrijskih naočala

Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane).

Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom, koji je primjeren za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo fotografije (s prednje i bočne strane).

Upozoravamo stranke da izaberu okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.

Reklamacija progresivnih naočala

Za najuspješnije rješenje žalbi na progresivne naočalne leće potrebno je dodati vrećice naočalnih leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s ugrađenim lećama, izvorni nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba naočala) te frontalnu fotografiju (zbog visine). Fotografije možete poslati i e-poštom. Za uspješno rješenje reklamacije moramo znati što više informacija - koje probleme osjećate i na kojoj udaljenosti ne vidite. U slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam snosi troškove slanja. Ako kupac ne želi sudjelovati i poslati dokumentaciju, reklamacija će biti odbijena.

Reklamacija sunčanih naočala

Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).

Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu do 4,48 € koliko iznosi najviša poštarina na adrialece.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na zahtjev.

Reklamaciju je obavezno prijaviti na info@alensa.hr ili 01 8000 197

Napomena

Razmatramo samo predmet reklamacije (npr. vi reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na to). Reklamacija nije moguća ako ste na bilo koji način posezali u naočale ili uključivali ugradnju leća drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje, lijepljenje itd. Naša korisnička služba je tu da vam pomogne. Stoga je poželjno njima prijaviti reklamaciju, jer to znatno skraćuje postupak. Ako im odmah pošaljete svu potrebnu dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih postupaka.

U postupku reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo sve mogućnosti zašto naočale ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do zaključka ili je sve je po narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora poslati novi nalaz od drugog davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg pogrešnog mjerenja dioptrije).

U slučaju pogrešne narudžbe - netočnih podataka, dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća reklamacija.

Šteta, uzrokovana toplinom nije predmet reklamacije. Obično se takva oštećenja prepoznaju po preoblikovanoj plastici, mjehurićima, napuknutom antirefleks sloju itd. Isto tako ne uzimamo u obzir oštećenja uzrokovana parfemima, gelovima za kosu, znojem, slanom vodom te posljedice nepravilne upotrebe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna upotreba također uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za čišćenje i alkohola.

Ako je itko (osim nas i naših optičara) na bilo koji način posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), reklamacija se odbija.

Najtočnija dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U kutovima leća se mogu pojaviti distorzije. Distorzije su uočljivije kod visokih dioptrija. Kod problema s distorzijom potrebno je gledati kroz centar naočalne leće. Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacije ako su leće pravilno izrađene. Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo da potražite pomoć okulista/oftal­mologa.

Online rješavanje potrošačkih sporova

Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka

Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem i pravilnom odabiru okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir, premontaža leća u drugi okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne dimenzije, obratite se našoj korisničkoj podršci.

Sve informacije na web stranici služe kao pomoć kod odabira, a ne kao obvezan izbor (primjer: za dioptriju -6,00 ne preporučujemo debljinu leće Basic ( 1.5 indeks loma svjetlosti) ili Standard (1.6 indeks loma svjetlosti) jer će rezultat biti predebela leća za naočale, no proizvodnja je još uvijek moguća u većini slučajeva). Ako kupac ima npr. dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju debljinu leće. Naravno, veća optička aberacija znači da će leća biti tanja, lakša, ljepša i da će dokazano smanjivati distorziju.

Mjerenja oftalmologa vrše se u skladu sa svrhom korištenja naočala. Prilikom pregleda navedite u koju ćete svrhu koristiti naočale. Ako ćete npr. koristiti naočale za televiziju, moraju vam izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao i za vožnju.

Jamstvo

Proizvod ima jamstvo, ako je tako navedeno na jamstvenom listu, računu ili oglasnim porukama, koje su dostupne u trenutku sklapanja ugovora ili prije toga, ili je tako određeno važećim propisima. Davatelj jamstva jamči kvalitetu odnosno besprijekoran rad pojedinog proizvoda tijekom jamstvenog roka, pod uvjetom da proizvod koristite u skladu s njegovom namjenom te u skladu s priloženim uputama za uporabu i sastav proizvoda. Jamstveni rok počinje teći danom isporuke proizvoda kupcu.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj tvrtka ADRIAL d.o.o. je dužan isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke, koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od 6 mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Nedostatak postoji ako:

- stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

- stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,

- stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,

- stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.

Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:

- uklanjanje nedostatka,

- predaja drugog proizvoda bez nedostatka,

- sniženje cijene,

- raskid ugovora.

Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Uvjetima kupnje, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.

Virtualno ogledalo i fotografije na web stranici

Web stranica alensa.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje.

Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.

Nijanse naočala se mogu razlikovati od boje, odnosno nijanse na slikama prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi zbog različitih kuteva svjetlosti prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne preuzimamo odgovornost i reklamacija će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve je boje okvir, pišite našoj korisničkoj službi koja će vam s veseljem detaljnije opisati boju ili poslati dodatne fotografije.

Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD)

Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su informativni i ne prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za preciznije rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici. Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja aplikacije se automatski brišu.

Sadržaj kreiran od strane korisnika

Korištenjem web stranice alensae.hr korisnik prima na znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/is¬ko­rištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim uvjetima.

Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.

Izjava o ograničenju odgovornosti

Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.

Web stranica alensa.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća.

Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.

Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici alensa.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje.

Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici alensa.hr. Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.

Izjava o kolačićima

Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće, neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine alensa.hr.

Poveznice na društvene mreže

Web stranica alensa.hr može uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.

Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima upravlja, a ne i za treće osobe.

Pravila i uvjeti korištenja usluge SMS obavještavanja

1. Organizator usluge »Adrial d.o.o.«

Ova pravila određuju način djelovanja usluge »SMS obavještavanje«. Ponuđač usluge je IT Jedan d.o.o., Selska cesta 90A, 10 000 Zagreb u suradnji s organizatorom usluge Adrial d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda.

2. Opis usluge

Svrha usluge je promoviranje usluga, akcija i promocijskih događaja web shopa alensa.hr.

Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku slanjem e-maila na info@alensa.hr s dopisom telefonskog broja.

Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web stranici www.alensa.hr

Usluga traje od 01.11.2017 do otkazivanja.

3. Cjenik SMS poruka

Svaki SMS poslan korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja usluge (T Mobile, VIP i Tele 2).

4. Privatnost i zaštita podataka korisnika

Potvrđivanje SMS-om, e-mailom ili prilikom registracije korisnik potvrđuje Uvjete i odredbe o korištenju usluge te se slaže da tvrtke Adrial d.o.o. i IT Jedan d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuju u svojim bazama podataka i koriste ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanja kod prošlih kupnji, ispunjenje ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamnih materijala, pozivnica za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora, kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi. Suglasnost o prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljna. Korisnici imaju pravo pregledati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti pružatelju usluge IT Jedan d.o.o.

5. Mobilna SMS zajednica alensa.hr

Korisnici koji se pridruže zajednici poslanom SMS porukom, emailom ili registracijom dobiti će korisne obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove usluge primit će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati mogućnost odjave. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku na info@alensa.hr. U bazi primatelja SMS poruka nalaze se stranke koje su se odjavile tjedan dana prije samog slanja poruke. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg mobilnog operatera. Akcije poslane putem SMS-a vrijede samo na dan slanja.

6. Opći uvjeti suradnje

Registracijom na alensa.hr smatra se da se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti korisnici sljedećih mobilnih mreža: Hrvatski telekom, A1 i Tele 2.

Komentari (8)

Imate li kakvih pitanja?
Kristina

Poštovani, koji je rok isporuke freshlook colorblends leca? Hvala

Odgovor info@alensa.hr

Postovani, sve zavisi od dioptrije dali ju imamo na zalihi. Kada unesete parametre vam u zelenom okviricu stoji datum naseg slanja. Pozdrav!

Irena

Poštovani, kod Vas sam naručila leće 1.12, pa me zanima da li je normalno da ih toliko čekam. Lp.

Odgovor info@alensa.hr

Postovani, leće su Vam bile poslane isti dan 1.12.2014. Moguce je da Vas paket ceka na posti zato Vam saljemo barkod paketa: LP173115395HR, pa mozete na posti provjeriti gdje se nalazi Vas paket sa kontaktnim lećama. Pozdrav!

Mate

Koliko se dugo čekaju leće Acuvue Oasys?

Odgovor info@alensa.hr

Rok isporuke je 2-3 dana!

Vedran

Leće stigle, sve OK!

Anita

Postovani, zanima me dali se plača poštarina za svaki paket leća posebno? Hvala na odgovoru!

Odgovor info@alensa.hr

Postovani, postarina se ne placa za svaki paket leća posebno. Mi sve leće i otopine stavimo u jedan paket tako da se placa samo jedna postarina.

Pozdrav!

Blaž

Koji je rok dostave?

Odgovor info@alensa.hr

Postovani, rok isporuke za obicne leće je 2-3 dana, za leće za astigmatizam 1-2 tjedna. Pozdrav!

Dragica

Postovani, kod Vas sam narucila leće i sve je super brzo stiglo. Problem je jedino u tome sto sam krivo odabrala dioptriju. Umjesto - 2.50 sam odabrala dioptriju - 3.50. Sto mi je sada ciniti. Pozdrav!

Odgovor info@alensa.hr

Postovani, leće mozete vratiti natrag pa cemo Vam promijeniti za pravu dioptriju. Pozdrav!

Ana

Hvala na brzoj dostavi! Stvarno ste super!

Odgovor info@alensa.hr

Hvala na komplimentima! Trudimo se biti najbolji!