Opći uvjeti poslovanja
O Alensa.hr
Iza svake uspješne tvrtke stoji kreativan, složan i uspješan tim. Naše stranke su uvijek na prvom mjestu, stoga brinemo o njihovim individualnim potrebama i željama. Iznimno nam je bitno da se korisnici na našoj internet stranici osjećaju sigurno. Svi zaposleni na najbolji mogući način pružaju pomoć našim strankama te u najkraćem mogućem roku odgovaraju na sva pitanja ili primjedbe.
Vlasnik web trgovine alensa.hr je tvrtka Adrial d.o.o. Ljubljanska cesta 45, Kamnik (SI36314765). Opći uvjeti online prodaje alensa.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini. Alensa.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.
Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine alensa.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na internet stranici alensa.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.
Naručivanje proizvoda
Proizvodi se naručuju isključivo elektroničkim obrascem za narudžbu. Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:
- pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik odabere, sa svim podacima i količinama,
- prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika; ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
- unos adrese za isporuku: odaberite adresu za račun i adresu za isporuku,
- plaćanje narudžbe: ovdje korisnik odabire način plaćanja: plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa ili kreditnom karticom.
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.
Cijene
Sve cijene u trgovini alensa.hr izražene su u kunama (kn) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku. Alensa.hr zadržava pravo na storniranje narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno navedena cijena na internet stranici.
Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, alensa.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na web stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih pružatelj usluge unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca. Zadržavamo pravo na storniranje narudžbe s pogrešnom cijenom.
Virtualno ogledalo
Web stranica alensa.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD)
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri određivanju razmaka zjenica.
Rezultati mjerenja su informativni i ne prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu.
Za preciznije rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici.
Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja aplikacije se automatski brišu.
Kod za popust
Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo jedan kod za popust. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike na telefon: 01 8000 197.
Važno:
Ako prilikom narudžbe iskoristite popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca.
Načini plaćanja
Online trgovina alensa.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
- Plaćanje pouzećem - plaćanje iznosa narudžbe vrši se djelatniku kurirske službe ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima.
- Uplatom na žiro-račun - po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste upisali prilikom narudžbe šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo vam poslali naručene proizvode.
Korisnik: Adrial d.o.o.
IBAN: HR2523600001102372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka d.d.
Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun.
Dostava
Dostava robe vrši se u roku 2-3 radna dana putem Hrvatske pošte ili Overseas Expressa. Trošak dostave naplaćuje se 3,49 ( 26,31 kn) € ili 4,49 € (33,85 kn), ovisno o izboru kurirske službe za narudžbe ispod 50 €. Za kupnju iznad 50 € (376,93 kn) troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.).
U slučaju vidljivih vanjskih oštećenja paketa, kupac može odbiti prihvatiti pošiljku Hrvatske pošte. Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća prodavatelju. Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno na stranicama Hrvatske pošte . Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje .
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili slanju nove pošiljke.
Otprema robe vrši se svakim radnim danom u 10 h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10 h bit će poslane idući radni dan. Odmah nakon otpreme robe, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena: U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka,...) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje pošiljaka.
Vraćanje robe
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Prema članku 79., stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se odnosi na dioptrijske leće za naočale te blue blocker leće za naočale.
Želite vratiti proizvode nakon više od 14 dana od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i ispunjenim dodatnim uvjetima, povratak
nakon više od 14 dana moguć je samo za KONTAKTNE LEĆE ako
vam se u međuvremenu promijenila dioptrija. UVJET! Kontaktne leće možete
vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je
rok upotrebe najmanje godinu dana. Morate nam poslati i najnoviji nalaz za
kontaktne leće. Pakiranje od više leća koje se sastoji od nekoliko kutijica
(2x3 leće, 2x90 leća, 6x30 leća i slično) smatra se kao cijelina te
ne omogućujemo vraćanje jedne ili dvije kutijice od 30 leća.
Za povrat je obavezno ispuniti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji možete dobiti na info@alensa.hr .
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@alensa.hr ili broja telefona 01 8000 197 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju, neoštećen, u nepromijenjenoj količini (kutija leća mora biti neotvorena) i popraćen kopijom računa. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.
Povrat naočala
Prilikom kupnje naočala, okvir je opremljen zaštitnim pečatom. Ukoliko stranka nije zadovoljna naočalama (boja, veličina, model), molimo da se zbog higijenskih razloga i oštećenja zaštitni pečat prilikom isprobavanja, ne odstrani. Dioptrijske naočala sa ugrađenim korekcijskim staklima (naočalne leće) se tretiraju kao proizvod koji je izrađen prema točnim uputama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo do odstupanja od kupnje (povrata kupljenih proizvoda), osim ukoliko nije drugačije određeno. Stranke upozoravamo da odaberu okvir primjerene veličine i oblika, prema njihovom obliku lica jer postoji vjerojatnost da odabrani okvir ne bude optimalan i da će posljedično biti neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije potvrde narudžbe o izboru okvira primjerenog za vaše lice, savjetujete sa optičarom. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć pri odabiru naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuju od osobe do osobe. Za dioptrijske naočale za koje ste već izvršili narudžbu i stakla su već u postupku izrade, a još nisu poslane, povrat novca za stakla nije moguć. Povrat novca za stakla također nije moguć u slučaju da kupac naruči dioptrijske naočale bez dioptrije, a sa ugrađenim blue blocker filterom u samim naočalnim lećama jer takva narudžba spada u kategoriju narudžbi koje su izrađene prema točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim potrebama.
U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući. Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas Express.
Adresa za povrat robe:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 9
10410 Velika
Gorica
OIB: 68923548189
Vraćanje Overseas Expressom:
Overseas Express
Zastavnice 38A
10251 Hrvatski Leskovac
Odustajanje od narudžbe
Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici alensa.hr. U slučaju otkazivanje narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 8000 197 ili putem e-mail adrese info@alensa.hr. Ukoliko je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstva bit će izvršen u što kraćem roku.
Reklamacije
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju je potrebno prijaviti na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i ispunjeni obrazac za reklamaciju.
Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska pomagala prema uputama svog optometrista/oftalmologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.
Reklamacija korekcijskih i sunčanih okvira
Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak, priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Reklamacija dioptrijskih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane). Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom koji je primjeren za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo fotografije (s prednje i bočne strane).
Upozoravamo stranke da izaberu okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.
Reklamacija sunčanih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu (do 35 kn koliko iznosi najviša poštarina na alensa.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na zahtjev.
Za obrazac za reklamaciju pošaljite mail na info@alensa.hr
Primjedbe i prigovori
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac može podnijeti pismenu pritužbu prodavatelju na e-mail adresu info@alensa.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka .
Registracija
Kako bi ostvario kupnju, korisnik se mora registrirati na stranici alensa.hr. Prilikom registracije potrebno je unijeti tražene podatke (ime, prezime, telefon, e-mail, lozinku...). Registracija je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu, a za svako daljnje korištenje usluge potrebno je upisati samo korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka prilikom registracije. Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti Alensa.hr na broj telefona 01 8000 197 ili putem e-mail adrese info@alensa.hr .
Izjava o privatnosti
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice dužni smo postupati u skladu sa zakonima i propisima koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili isključivo uz vaše dopuštenje.
U skladu s općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca čiji se podaci koriste u marketinške svrhe odnosno za internu statističku obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Sadržaj kreiran od strane korisnika
Korištenjem web stranice Alensa.hr korisnik prima na znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web stranici Alensa.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/iskorištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u cjelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim Uvjetima.
Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice Alensa.hr, kao i svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web stranice Alensa.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim Uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.
Izjava o ograničenju odgovornosti
Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici Alensa.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.
Web stranica Alensa.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice Alensa.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća. Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, kupovinom na Alensa.hr, vlasniku web stranice Alensa.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.
Sadržaj objavljen na web stranici Alensa.hr informativne je prirode. Web stranica Alensa.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima, ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici Alensa.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje. Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici Alensa.hr. Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.
Izjava o kolačićima
Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica Alensa.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine Alensa.hr.
Poklon u košarici
Za svaku kupnju iznad 35 € nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane poklone nije moguće mijenjati.
Leće u boji
S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.
Komentari (8)
Poštovani, koji je rok isporuke freshlook colorblends leca? Hvala
Postovani, sve zavisi od dioptrije dali ju imamo na zalihi. Kada unesete parametre vam u zelenom okviricu stoji datum naseg slanja. Pozdrav!
Poštovani, kod Vas sam naručila leće 1.12, pa me zanima da li je normalno da ih toliko čekam. Lp.
Postovani, leće su Vam bile poslane isti dan 1.12.2014. Moguce je da Vas paket ceka na posti zato Vam saljemo barkod paketa: LP173115395HR, pa mozete na posti provjeriti gdje se nalazi Vas paket sa kontaktnim lećama. Pozdrav!
Koliko se dugo čekaju leće Acuvue Oasys?
Rok isporuke je 2-3 dana!
Leće stigle, sve OK!
Postovani, zanima me dali se plača poštarina za svaki paket leća posebno? Hvala na odgovoru!
Postovani, postarina se ne placa za svaki paket leća posebno. Mi sve leće i otopine stavimo u jedan paket tako da se placa samo jedna postarina.
Pozdrav!
Koji je rok dostave?
Postovani, rok isporuke za obicne leće je 2-3 dana, za leće za astigmatizam 1-2 tjedna. Pozdrav!
Postovani, kod Vas sam narucila leće i sve je super brzo stiglo. Problem je jedino u tome sto sam krivo odabrala dioptriju. Umjesto - 2.50 sam odabrala dioptriju - 3.50. Sto mi je sada ciniti. Pozdrav!
Postovani, leće mozete vratiti natrag pa cemo Vam promijeniti za pravu dioptriju. Pozdrav!
Hvala na brzoj dostavi! Stvarno ste super!
Hvala na komplimentima! Trudimo se biti najbolji!