Reklamacija

Vraćanje robe

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Želite vratiti proizvode nakon više od 14 dana od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i ispunjenim dodatnim uvjetima, povratak nakon više od 14 dana moguć je samo za KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila dioptrija. UVJET! Kontaktne leće možete vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je rok upotrebe najmanje godinu dana. Morate nam poslati i najnoviji nalaz za kontaktne leće. Pakiranje od više leća koje se sastoji od nekoliko kutijica (2x3 leće, 2x90 leća, 6x30 leća i slično) smatra se kao cijelina te ne omogućujemo vraćanje jedne ili dvije kutijice od 30 leća.

Za povrat je obavezno ispuniti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji možete dobiti na info@alensa.hr .

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@alensa.hr ili broja telefona 01 8000 197 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju, neoštećen, u nepromijenjenoj količini (kutija leća mora biti neotvorena) i popraćen kopijom računa. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.

U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući. Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas Express.

Adresa za povrat robe:

Vraćanje Hrvatskom poštom:

Adrial d.o.o.

NSC

Centralno skladište

Poštanska ulica 9

10410 Velika Gorica

OIB: 68923548189

Vraćanje Overseas Expressom:

Overseas Express

Zastavnice 38A

10251 Hrvatski Leskovac

Odustajanje od narudžbe

Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici alensa.hr. U slučaju otkazivanje narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 8000 197 ili putem e-mail adrese info@alensa.hr. Ukoliko je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstva bit će izvršen u što kraćem roku.

Reklamacije

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

Reklamacija kontaktnih leća

Reklamaciju je potrebno prijaviti na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i ispunjeni obrazac za reklamaciju.

Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska pomagala prema uputama svog optometrista/of­talmologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.

Reklamacija korekcijskih i sunčanih okvira

Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak, priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).

Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu (do 35 kn koliko iznosi najviša poštarina na alensa.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na zahtjev.

Obrazac za reklamaciju možete dobiti na info@alensa.hr .

Primjedbe i prigovori

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac može podnijeti pismenu pritužbu prodavatelju na e-mail adresu info@alensa.hr. Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.

Online rješavanje potrošačkih sporova

Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka .

Komentari

Imate li kakvih pitanja?