Reklamacije i povrati

Podnesite zahtjev

Ako imate bilo kakav problem s proizvodom koji ste kupili, jednostavno se prijavite u svoj korisnički račun i podnesite zahtjev za povrat ili reklamaciju.

Podnesite novi zahtjev

Zapakirajte proizvode

Proizvode je potrebno vratiti sa svom pripadajućom opremom. Za naočale to uključuje originalnu ambalažu, etui, krpice za čišćenje i sve identifikacijske naljepnice ili oznake. Povrat kontaktnih leća je moguć samo za originalno zapakirane i neoštećene kutijice. Molimo vas da proizvod zapakirate u čvrstu kutiju i pošaljete preporučenom poštom. Time se sprječava oštećenje tijekom transporta. Ukoliko imate reklamaciju za kontaktne leće, ljubazno vas molimo da pričekate da vas kontaktira naša korisnička podrška.

Priložite kopiju računa

U paket priložite račun.To će nam pomoći da brže obradimo vaš zahtjev.
Ako niste upotrijebili naš online obrazac za povrat ili reklamaciju, potrebno je priložiti i obrazac za povrat ili reklamaciju.

Pošaljite nam proizvode

a) Pošaljite ih poštom
Trošak vraćanja proizvoda snosi kupac

Prilikom povrata proizvoda poštom možete birati između dvije adrese:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 9
10410 Velika Gorica.

ILI

Vraćanje Overseas Expressom:
Adrial d.o.o
Overseas Express
Zastavnice 38A
10251 Hrvatski Leskovac.

Provjerite jeste li zaprimili potvrdu o povratu pošiljke od dostavne službe. Kupac snosi troškove dostave povezane s vraćanjem proizvoda. Ukoliko vaša reklamacija bude odobrena, vratit ćemo vam trošak poštarine.

Pričekajte da se vaš zahtjev obradi

Status i napredak svog zahtjeva provjerite ovdje:

Pratite status zahtjeva

Komunikacija u vezi vaše reklamacije

Na e-mail adresu ćete dobivati obavijesti o promjenama ili ažuriranju vaše reklamacije.

Dodatne informacije o reklamacijama i povratu

Povrat proizvoda je moguć samo u zakonsko određenom 14 dnevnom roku od primitka proizvoda. Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za naočale, tretiraju se kao proizvod koji je izrađen prema točnim specifikacijama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo na raskid ugovora, osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 3) Za reklamaciju dioptrijskih naočala izrađenih po mjeri, obratite se našoj službi za korisnike gdje ćete dobiti dodatne informacije.


Informacije o povratu robe

Dioptrijske naočale možete vratiti u roku od 14 dana od dana primitka. Povrat novca za naočalne leće obrađujemo u skladu s obveznim jamstvom sukladnosti robe, stoga prilikom povrata jasno navedite ako imate bilo kakvih problema s naočalnim lećama. U slučaju povrata, molimo vas obratite se našoj službi za korisnike gdje ćete dobiti dodatne informacije.

Sve potrebne informacije možete pronaći u uvjetima poslovanja:

Komentari

Imate li kakvih pitanja?