Reklamacije i povrati

Podnesite zahtjev
Ako imate bilo kakav problem s proizvodom koji ste kupili, jednostavno se prijavite u svoj korisnički račun i podnesite zahtjev za povrat ili reklamaciju.
Podnesite novi zahtjevZapakirajte proizvode
Proizvode je potrebno vratiti sa svom pripadajućom opremom. Za naočale to uključuje originalnu ambalažu, etui, krpice za čišćenje i sve identifikacijske naljepnice ili oznake. Povrat kontaktnih leća je moguć samo za originalno zapakirane i neoštećene kutijice. Molimo vas da proizvod zapakirate u čvrstu kutiju i pošaljete preporučenom poštom. Time se sprječava oštećenje tijekom transporta. Ukoliko imate reklamaciju za kontaktne leće, ljubazno vas molimo da pričekate da vas kontaktira naša korisnička podrška.
Priložite kopiju računa
U paket
priložite račun.To će nam pomoći da brže obradimo vaš zahtjev.
Ako
niste upotrijebili naš online
obrazac za povrat ili reklamaciju, potrebno je priložiti i obrazac za
povrat ili reklamaciju.
Pošaljite nam proizvode
a)
Pošaljite ih poštom
Trošak vraćanja proizvoda snosi kupac
Prilikom povrata proizvoda poštom možete birati između dvije
adrese:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 9
10410
Velika Gorica.
ILI
Vraćanje Overseas
Expressom:
Adrial d.o.o
Overseas Express
Zastavnice
38A
10251 Hrvatski Leskovac.
Provjerite jeste li zaprimili
potvrdu o povratu pošiljke od dostavne službe. Kupac snosi troškove dostave
povezane s vraćanjem proizvoda. Ukoliko vaša reklamacija bude odobrena, vratit
ćemo vam trošak poštarine.
Pričekajte da se vaš zahtjev obradi
Status i napredak svog zahtjeva provjerite ovdje:
Pratite status zahtjevaKomunikacija u vezi vaše reklamacije
Na e-mail adresu ćete dobivati obavijesti o promjenama ili ažuriranju vaše reklamacije.
Dodatne informacije o reklamacijama i povratu
Povrat proizvoda je moguć samo u zakonsko određenom 14 dnevnom roku od primitka proizvoda. Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za naočale, tretiraju se kao proizvod koji je izrađen prema točnim specifikacijama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo na raskid ugovora, osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 3) Za reklamaciju dioptrijskih naočala izrađenih po mjeri, obratite se našoj službi za korisnike gdje ćete dobiti dodatne informacije.
Informacije o povratu robe
Dioptrijske naočale možete vratiti u roku od 14 dana od dana primitka. Povrat novca za naočalne leće obrađujemo u skladu s obveznim jamstvom sukladnosti robe, stoga prilikom povrata jasno navedite ako imate bilo kakvih problema s naočalnim lećama. U slučaju povrata, molimo vas obratite se našoj službi za korisnike gdje ćete dobiti dodatne informacije.
Sve potrebne informacije možete pronaći u uvjetima poslovanja:
Komentari