O Alensa.hr
Vlasnik web trgovine alensa.hr je tvrtka Adrial d.o.o.
Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda (SI36314765).
Opći uvjeti online prodaje alensa.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti
potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj
trgovini. Alensa.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj
medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo
najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se
sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.
Korištenjem internet stranice
potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s
uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine
adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na
internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.
Pravo na izmjene općih uvjeta
Prodavatelj zadržava pravo
izmijeniti ove opće uvjete bez prethodne najave. Korisnici su dužni prilikom
svakog korištenja Internet stranice, te posebno usluge Internet trgovine
provjeriti važeće opće uvjete.
Registracija
Registracija je
prvi upis korisnika u bazu kupaca, prilikom kojeg kupac upisuje tražene podatke
(ime, prezime, adresa e-pošte, lozinka, adresa, telefonski broj, ...). Prijava
je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu korisnika i za
svako daljnje korištenje usluge, potrebno je upisati samo korisničko ime i
lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka
prilikom registracije.
Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom
registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je
korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku
ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti alensa.hr na broj
telefona 01 8000 197 ili putem e-mail adrese info@alensa.hr.
Izjava o
privatnosti
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na privatnost i nastoji
osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših
usluga putem ove stranice, dužni smo postupati u skladu sa zakonima i
propisima, koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će
prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti
u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili, isključivo uz vaše
dopuštenje.
Sukladno s općom Uredbom o zaštiti osobnih podataka
(GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja
prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi
njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se
njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca, čiji se
podaci koriste u marketinške svrhe, odnosno za internu statističku obradu. Svi
se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su
ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i
poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Naručivanje proizvoda
Proizvodi se naručuju isključivo
elektorničkim obrascem za narudžbu. Obavijest o potvrdi narudžbe kupcu će na
upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što kupac potvrdi narudžbu
Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:
-
prijavu: za korištenje usluge potrebna je prijava korisnika; ako se
prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija novog korisnika,
-
pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik odabere, sa
svim podacima i količinama,
- unos adrese za isporuku: odaberite adresu
za račun i adresu za isporuku,
- plaćanje narudžbe: ovdje korisnik
odabire način plaćanja (plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa,
kreditnom karticom, Apple Pay ili Google Pay).
Naručivanje
proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene
tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan.
Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi
narudžbe.
Obavijest o otpremi naručenih proizvoda kupcu će na
upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što svi naručeni proizvodi budu
spremni za otpremu.
Rasprodani proizvodi - nemogućnost isporuke
U pojedinačnim slučajevima zbog velike potražnje, moguće je da prodavatelj
neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od
proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju
rasprodanih proizvoda, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe
putem elektronske pošte ili telefonom, te u tom slučaju prodavatelj ne snosi
nikakvu odgovornost.
Cijene
Sve cijene u trgovini adrialece.hr
izražene su u eurima (€) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV).
Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o.
zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.
Unatoč
svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se
dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da
se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će
omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na web
stranici za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira
na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom
unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se pružatelj usluge unaprijed
ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj
situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po
konkretnoj narudžbi kupca. Adrialece.hr zadržava pravo na storniranje
narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno navedena
cijena na internet stranici.
Načini plaćanja
Online trgovina
alensa.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
-
Plaćanje pouzećem - plaćanje iznosa narudžbe vrši se djelatniku
kurirske službe ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom preuzimanja
pošiljke s naručenim proizvodima. Plaćanje pouzećem se naplaćuje 0,99 € i
za narudžbe iznad 55 €.
- Uplatom na žiro-račun
- po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste upisali prilikom narudžbe
šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe i broj našeg
žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš žiro-račun
(npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo vam poslali
naručene proizvode.
Korisnik: Adrial d.o.o.
IBAN:
HR2523600001102372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka
d.d.
- Google Pay
- Apple
Pay
- Kreditnom karticom - ako ste odabrali
plaćanje kreditnom karticom, nakon potvrđene narudžbe i potvrde, morate
unijeti podatke kartice.
- Plaćanje PayPal-om
Unos podataka kreditne kartice:
- vrsta kartice (Visa,
Mastercard)
- broj kartice (upišite broj kreditne kartice)
- ime
vlasnika (upišite podatke vlasnika kartice)
- vrijedi do -
mjesec/godina
- kontrolni broj (CVV broj). Broj ćete pronaći na
poleđini kartice
Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo
uplatom na žiro-račun ili kreditnom karticom.
Kod za popust
Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene
popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani,
posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije,
tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na
akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Napomena:
- Akcija "Sve leće bez PDV-a": prilikom narudžbe se još uvijek naplaćuje
PDV. Od osnovne cijene se obračuna (oduzme) samo popust u vrijednosti PDV-a
koji za kontaktne leće iznosi 5 %.
- Akcije: Crni petak i Cyber Monday
vrijede samo jedan dan godišnje, na datum na koji padaju.
- Nijedna
akcija se ne odnosi na ugradnju/zamjenu leća za naočale.
Akcije
i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo
jedan kod za popust (npr. akcija vrijedi ili na okvir/sunčane naočale ili na
naočalne leče, ne na oboje). Akcije ne vrijede na ambasadorske naočale,
naočale marke Válle i LeWish. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo
vas da se obratite našoj službi za korisnike na telefon: 01 7757 572.
Popusti se ne odnose na proizvode koji su već
sniženi.
Važno:
Ako prilikom narudžbe iskoristite
popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za
popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (npr. akcija 5 €
popusta prilikom kupovine iznad 50 € - ako je narudžba za 60 € , a vraćeni
proizvodi za 30€ , ostatak od 20 € nije dovoljan za obračun popusta i
vraćeni iznos će biti 25 €.
Poklon u košarici
Za svaku
kupnju iznad 35 € nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na
raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane
poklone nije moguće mijenjati.
Outlet ponuda
Outlet ponuda
sunčanih i dioptrijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do
promijene cijena.
Dostava
Trošak dostave se naplaćuje za sve
narudžbe ispod 55 €. U slučaju plaćanja narudžbe unaprijed, trošak
dostave naplaćuje se:
Hrvatska Pošta 3,49 € , Overseas Express 4,49
€
U slučaju plaćanja prilikom preuzimanja paketa, trošak dostave
naplaćuje se:
Hrvatska Pošta 4,48 €, Overseas Express 5,48 €
Za kupnju iznad 55 € troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.).
Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete
preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća
prodavatelju.
Važno! Hrvatska pošta naplaćuje
ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana
nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati
direktno na stranicama Hrvatske pošte .
Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje .
Kupac ili
druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke dužna je prilikom preuzimanja
naručene robe provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih prijaviti
dostavnom djelatniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska
oštećenja.
Svojim potpisom na Dostavnoj listi pružatelja usluge
dostave kupac ili druga ovlaštena osoba za primitak pošiljke potvrđuju da su
pošiljku zaprimili neoštećenu i bez umanjenja njezinog sadržaja.
Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge dostave nakon uručenja
pošiljke se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba
ovlaštena za primitak pošiljke priloži dokaz da je oštećenje ili umanjenje
sadržaja pošiljke nastalo prije uručenja pošiljke.
Pošiljka je
osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora
obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili
slanju nove pošiljke.
Otprema paketa vrši se svakim radnim danom u
10h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će
poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10h bit će poslane idući radni
dan. Odmah nakon otpreme paketa, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje
pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša
pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave
na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o
tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena: u slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u
prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka, ...) vrijeme dostave
može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje
pošiljaka.
Odustajanje od narudžbe
Kupac ima pravo odustati od
narudžbe predane na internet stranici alensa.hr. U slučaju otkazivanja
narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 8000 197 ili putem e-mail adrese
info@alensa.hr. Ukoliko je
narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim
proizvodima. Povrat sredstava bit će izvršen u što kraćem roku. Odustajanje
od narudžbe ili bilo kakve promjene za dioptrijske naočale nisu moguće ako je
narudžba već plaćena.
Vraćanje proizvoda
Sukladno Zakonu o
zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla
obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga
svoje odluke (Zakon o zaštiti potrošača, članak 79, stavka 1). Rok
započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od
strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora
predana u posjed.
Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku
od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci kupca da raskida ugovor
sukladno članku 83 stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača, izvršiti kupcu
povrat sredstava. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova
koji su rezultat kupčevog izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit
od vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora
izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu proizvodi budu vraćeni.
Prema članku 86, stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo
na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po
specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se
odnosi na dioptrijske leće za naočale, blue blocker leće za naočale i
naočale za vožnju.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se
uobičajenom manipulacijom u dostavi ne oštete. Paketi mogu uključivati razne
zaštitne materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili
slično). Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo
kojoj osnovi, proizvod koji vraća prodavatelju dužan vratiti kompletan, u
stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje
u kojem su proizvodi dostavljeni), sa svim pripadajućim dijelovima i
dokumentacijom.
Vraćanje kontaktnih leća
Vraćene kontaktne leće moraju biti u originalnom pakiranju, neoštećene, u
nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena. Potrebno je
priložiti i kopiju računa.
Sukladno Zakonom o zaštiti potrošača,
članak 86, stavka 5 povrat nije moguć ako je predmet ugovora zapečaćena roba
koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je
bila otpečaćena nakon dostave.
Želite vratiti leće nakon
više od 14 dana od kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i
ispunjenim dodatnim uvjetima, povrat nakon više od 14 dana moguć je samo za
SFERIČNE KONTAKTNE LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila
dioptrija. Uvjeti ne vrijede ako ste imali operaciju za uklanjanje dioptrije ili
ako leće više nećete koristiti. UVJET!
Kontaktne leće možete
vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena, neoštećena i da je
rok upotrebe najmanje godinu dana. Povrat nije moguć za leće za astigmatizam,
multifokalne leće, multifokal torične leće ili druge proizvode. Kupac je
dužan poslati i najnoviji nalaz za kontaktne leće.
Za povrat je obavezno
ispuniti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji možete dobiti na
info@alensa.hr U
slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti
potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa
izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat proizvoda
kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane
obavijesti za odustajanje od ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti
potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje
pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti
prodavatelju putem mail adrese info@alensa.hr ili broj
telefona 01 8000 197 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i
uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 84. stavak 6.
Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog
proizvoda, koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Ukoliko je kupac
prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također
potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati
preporučenom poštom.
Napomena: Pakiranja koja
sadrže 90 kontaktnih leća i sastoje se od tri kutije od 30 leća tretiraju se
kao cijelina, što znači da se ne može vratiti samo jedna ili dvije kutije od
30 leća. Ove kutije označene su crvenom oznakom (for 90-Pack only) i nisu za
samostalnu prodaju (kao što su Acuvue Moist, TruEye, …).
Vraćanje naočala
Vratiti se mogu sunčane
naočale, dioptrijski okviri bez ugrađenih leća, naočale za zaštitu od
plavog svijetla i naočale za vožnju bez dioptrije, koje nisu izrađene po
specifikacijama kupca.
Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za
naočale, tretiraju se kao proizvod koji je izrađen prema točnim
specifikacijama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog
prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač
nema pravo na raskid ugovora, osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o
zaštiti potrošača, članak 86, stavka 3).
Kupce upozoravamo da
odaberu okvir primjerene veličine i oblika prema njihovom licu jer postoji
mogućnost da odabrani okvir neće biti optimalan i da će posljedično biti
neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije potvrde narudžbe o izboru okvira
primjerenog za vaše lice, posavjetujete s optičarom. Virtualno ogledalo služi
samo kao pomoć pri odabiru naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina
naočala i lica razlikuju od osobe do osobe.
Narudžbu za dioptrijske
naočale nije moguće otkazati ako su naočalne leće već naručene, čak i ako
paket još nije poslan. U tom slučaju kupac može dobiti povrat novca samo za
okvir. Za leće povrat novca nije moguć jer je to proizvod po specifikaciji
samog kupca.
Povrat novca za naočalne leće također nije moguć u
slučaju da kupac naruči dioptrijske naočale bez dioptrije, a s ugrađenim
blue blocker filterom jer takva narudžba spada u kategoriju narudžbi koje su
izrađene prema točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim
potrebama.
Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i
Overseas Express.
Adresa za povrat robe:
Vraćanje
Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno
skladište
Poštanska ulica 9
10410 Velika Gorica
OIB:
68923548189
Vraćanje Overseas Expressom:
Adrial
d.o.o.
Overseas Express
Zastavnice 38A
10251 Hrvatski
Leskovac
Napomena: Na navedenim adresama NE
postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite osobno.
Reklamacije
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima
pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima
za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti
potrošača. Na sve primjedbe i prigovore prodavatelj će odgovoriti u roku od
15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Reklamacije rješavamo pomoću
vaših informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva potrebna
dokumentacija, ista će biti odbijena. Slanje proizvoda u reklamaciju mora
sadržavati svu potrebnu dokumentaciju i originalno pakiranje, u suprotnom se
odbija (primjer: sunčane naočale Crullé moraju se vratiti s kartonskom
kutijicom, karticom za polarizaciju i krpicom za čišćenje).
Svi
povrati i reklamacije trebaju biti pravilno zapakirani - u kartonsku kutiju, po
mogućnosti s mjehurićima, kako bi se izbjegla oštećenja. Nepravilno
zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se smatrati reklamacijom. Ako
vraćeni proizvodi dođu oštećeni zbog nemara, reklamacija se neće uzeti u
obzir.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju
je potrebno prijaviti na e-mail info@alensa.hr u roku od 60
dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara
naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i
prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na
našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i ispunjeni obrazac za
reklamaciju
Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije
reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska
pomagala prema uputama svog optometrista/of¬talmologa). Reklamacijski
postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.
Pametna alternativa
Kontaktne leće i otopine ponuđene kao
pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih povratnih informacija, s
obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se svakako posavjetujte sa
svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće primjerene za svako
oko.
Leće u boji
S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije
ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do
pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i
kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija
nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim
očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.
Reklamacija
dioptrijskih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60
dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u
reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale
(etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za
naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako
bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane).
Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom, koji je
primjeren za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s
točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo
fotografije (s prednje i bočne strane).
Upozoravamo stranke da izaberu
okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji
mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se
prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.
Reklamacija progresivnih naočala
Za
najuspješnije rješenje žalbi na progresivne naočalne leće potrebno je
dodati vrećice naočalnih leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s
ugrađenim lećama, izvorni nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba
naočala) te frontalnu fotografiju (zbog visine). Fotografije možete poslati i
e-poštom. Za uspješno rješenje reklamacije moramo znati što više
informacija - koje probleme osjećate i na kojoj udaljenosti ne vidite. U
slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam snosi troškove slanja. Ako
kupac ne želi sudjelovati i poslati dokumentaciju, reklamacija će biti
odbijena.
Reklamacija sunčanih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60
dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u
reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale
(etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan prodavatelju
vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan
vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s
otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za
poštarinu do 4,48 € koliko iznosi najviša poštarina na adrialece.hr).
Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na
zahtjev.
Reklamaciju je obavezno prijaviti na info@alensa.hr ili 01 8000
197
Napomena
Razmatramo samo predmet reklamacije
(npr. vi reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na to). Reklamacija nije
moguća ako ste na bilo koji način posezali u naočale ili uključivali
ugradnju leća drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje, lijepljenje itd.
Naša korisnička služba je tu da vam pomogne. Stoga je poželjno njima
prijaviti reklamaciju, jer to znatno skraćuje postupak. Ako im odmah pošaljete
svu potrebnu dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih postupaka.
U postupku reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo sve mogućnosti zašto
naočale ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do zaključka ili je sve je po
narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora poslati novi nalaz od drugog
davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg pogrešnog mjerenja
dioptrije).
U slučaju pogrešne narudžbe - netočnih podataka,
dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća reklamacija.
Šteta, uzrokovana toplinom nije predmet reklamacije. Obično se takva
oštećenja prepoznaju po preoblikovanoj plastici, mjehurićima, napuknutom
antirefleks sloju itd. Isto tako ne uzimamo u obzir oštećenja uzrokovana
parfemima, gelovima za kosu, znojem, slanom vodom te posljedice nepravilne
upotrebe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna upotreba također
uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za čišćenje i
alkohola.
Ako je itko (osim nas i naših optičara) na bilo koji način
posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), reklamacija se odbija.
Najtočnija dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U kutovima leća
se mogu pojaviti distorzije. Distorzije su uočljivije kod visokih dioptrija.
Kod problema s distorzijom potrebno je gledati kroz centar naočalne leće.
Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacije ako su leće pravilno izrađene.
Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo da potražite pomoć
okulista/oftalmologa.
Akcija 1+1 gratis ili popust na drugi
proizvod
Akcija 1+1 gratis je pogodnost koja vrijedi pri kupnji dva
proizvoda. Popust se obično odbija od drugog (jeftinijeg) proizvoda u
košarici. Kako bi kupac mogao iskoristiti ovu promociju, u svojoj košarici
mora imati 2 proizvoda koji su uključeni u promociju (npr. 2 sunčane naočale
iste marke) te unijeti kod u košaricu u polje "Kod za popust ili bon". Kupac
može pronaći kod za popust ispisan u komunikaciji akcije (na oglasima ili u
porukama) tijekom trajanja akcije. Ukoliko kupac ne ispuni uvjet kupnje dva
proizvoda uključena u akciju, ne može koristiti pogodnost, unatoč tome što
je upisao kod za korištenje pogodnosti akcije. Prilikom povrata proizvoda koji
su kupljeni u sklopu akcije gdje je kupnja drugog proizvoda uvjet za korištenje
popusta (npr. 30% popusta na ostale naočale u narudžbi), kupac je dužan
vratiti oba proizvoda.
Okvir za 1 €
Tijekom akcije
korekcijskih okvira od 1€, odabrani okviri se mogu kupiti za 1€ samo pri
kupnji naočalnih leća. Odabrani korekcijski okviri po cijeni od 1 € ne mogu
se kupiti bez personaliziranih naočalnih leća (s dioptrijom po izboru kupca).
Promocija vrijedi samo za online kupnju.
Online rješavanje
potrošačkih sporova
Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja
potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem
Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive
2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova
2013/11/EU putem
ovog linka
Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem i
pravilnom odabiru okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir,
premontaža leća u drugi okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne
dimenzije, obratite se našoj korisničkoj podršci.
Sve informacije na
web stranici služe kao pomoć kod odabira, a ne kao obvezan izbor (primjer: za
dioptriju -6,00 ne preporučujemo debljinu leće Basic ( 1.5 indeks loma
svjetlosti) ili Standard (1.6 indeks loma svjetlosti) jer će rezultat biti
predebela leća za naočale, no proizvodnja je još uvijek moguća u većini
slučajeva). Ako kupac ima npr. dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju
debljinu leće. Naravno, veća optička aberacija znači da će leća biti
tanja, lakša, ljepša i da će dokazano smanjivati distorziju.
Mjerenja oftalmologa vrše se u skladu sa svrhom korištenja naočala. Prilikom
pregleda navedite u koju ćete svrhu koristiti naočale. Ako ćete npr.
koristiti naočale za televiziju, moraju vam izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao
i za vožnju.
Jamstvo
Proizvod ima jamstvo, ako je tako
navedeno na jamstvenom listu, računu ili oglasnim porukama, koje su dostupne u
trenutku sklapanja ugovora ili prije toga, ili je tako određeno važećim
propisima. Davatelj jamstva jamči kvalitetu odnosno besprijekoran rad pojedinog
proizvoda tijekom jamstvenog roka, pod uvjetom da proizvod koristite u skladu s
njegovom namjenom te u skladu s priloženim uputama za uporabu i sastav
proizvoda. Jamstveni rok počinje teći danom isporuke proizvoda kupcu.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Prodavatelj
tvrtka ADRIAL d.o.o. je dužan isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o
obveznim odnosima (članci 400-422).
Prodavatelj odgovara za
materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak
predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a
koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat.
Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke, koji se pojave nakon
prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od 6 mjeseci
od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako
prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili
naravi nedostatka.
Nedostatak postoji ako:
- stvar nema potrebna
svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
- stvar nema potrebna
svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata
prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
- stvar nema svojstva i
odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, kad je
prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak
ili model pokazani samo radi obavijesti,
- stvar nema svojstva koja
inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano
očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave
prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari
(reklame, označavanje stvari i dr.).
Potrošač je obvezan
obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva
mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od
prijelaza rizika na potrošača.
Kad se nakon primitka stvari od strane
kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti
uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod
prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od
dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj
ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od
predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o
postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana
odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom
kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje
materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve
u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
- uklanjanje
nedostatka,
- predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
- sniženje
cijene,
- raskid ugovora.
Prava temeljem materijalnog
nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.
Kada je
kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku
propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni
nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Uvjetima
kupnje, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.
Virtualno
ogledalo i fotografije na web stranici
Web stranica alensa.hr
virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje naočala preko
kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje virtualnog ogledala
je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge strankama. Video
materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo kolačići naočala
koje su izabrane za isprobavanje.
Virtualno ogledalo služi samo kao
pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i
lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za
pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.
Nijanse naočala se mogu razlikovati od boje, odnosno nijanse na slikama
prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi zbog različitih kuteva svjetlosti
prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne preuzimamo odgovornost i reklamacija
će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve je boje okvir, pišite našoj
korisničkoj službi koja će vam s veseljem detaljnije opisati boju ili poslati
dodatne fotografije.
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD)
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri
određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su informativni i ne
prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost
razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za preciznije
rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici.
Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja
aplikacije se automatski brišu.
Sadržaj kreiran od strane
korisnika
Korištenjem web stranice alensae.hr korisnik prima na znanje
i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim
na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i slobodnom
korištenju/is¬korištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se
isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u cijelosti,
modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem
formatu, a sve u skladu s ovim uvjetima.
Smatra se da svaka dostava
sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i svaka
objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web
stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial
d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim uvjetima, a
predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava
na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.
Izjava o ograničenju
odgovornosti
Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice
uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr našli točni i
aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu
podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju
korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za
zamjenu artikla.
Web stranica alensa.hr korisnicima omogućava
objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način
vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik
web stranice adrialece.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo
ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da
će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista
ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti
kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne
postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća.
Osobe koje bi
željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod
okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost
prilikom procesa naručivanja, kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice
adrialece.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima
savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama
proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na
vlastitu odgovornost.
Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr
informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim
očnim bolestima ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim
potrebama. Informacije dostupne na web stranici alensa.hr opće su prirode te
služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica
nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao
zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje.
Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili
liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati
ili se ne pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i
stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici alensa.hr.
Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.
Izjava
o kolačićima
Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo,
funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica
adrialece.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja
kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko
korisnik onemogući kolačiće, neće moći koristiti neke od funkcionalnosti
online trgovine alensa.hr.
Poveznice na društvene mreže
Web
stranica alensa.hr može uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže
kojima upravlja.
Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o.
jamči zaštitu osobnih podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za
društvene mreže kojima upravlja, a ne i za treće osobe.
Pravila i
uvjeti korištenja usluge SMS obavještavanja
1. Organizator usluge
»Adrial d.o.o.«
Ova pravila određuju način djelovanja usluge »SMS
obavještavanje«. Ponuđač usluge je IT Jedan d.o.o., Selska cesta 90A, 10 000
Zagreb u suradnji s organizatorom usluge Adrial d.o.o., Poslovna cona Žeje pri
Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda.
2. Opis usluge
Svrha usluge
je promoviranje usluga, akcija i promocijskih događaja web shopa
alensa.hr.
Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem
trenutku slanjem e-maila na info@alensa.hr s dopisom
telefonskog broja.
Uvjeti korištenja usluge objavljuju se na web
stranici www.alensa.hr
Usluga traje od
01.11.2017 do otkazivanja.
3. Cjenik SMS poruka
Svaki SMS poslan
korisniku naplaćuje se prema trenutnom cjeniku pružatelja usluge (T Mobile,
VIP i Tele 2).
4. Privatnost i zaštita podataka korisnika
Potvrđivanje SMS-om, e-mailom ili prilikom registracije korisnik potvrđuje
Uvjete i odredbe o korištenju usluge te se slaže da tvrtke Adrial d.o.o. i IT
Jedan d.o.o. proslijeđene osobne podatke obrađuju u svojim bazama podataka i
koriste ih za statističku obradu, segmentaciju kupaca, obradu ponašanja kod
prošlih kupnji, ispunjenje ugovornih obveza, slanje ponuda, reklamnih
materijala, pozivnica za događaje organizatora i partnera tvrtke organizatora,
kao i za telefonske, pisane i elektronske ankete i prikupljanje narudžbi.
Suglasnost o prikupljanju osobnih podataka je dobrovoljna. Korisnici imaju pravo
pregledati, kopirati, ažurirati, popravljati, blokirati i brisati svoje osobne
podatke. Osobni podaci mogu se proslijediti pružatelju usluge IT Jedan d.o.o.
5. Mobilna SMS zajednica alensa.hr
Korisnici koji se pridruže
zajednici poslanom SMS porukom, emailom ili registracijom dobiti će korisne
obavijesti i informacije o kampanjama, novostima itd. Korisnik ove usluge primit
će do 4 SMS poruke mjesečno, a poruka će uvijek sadržavati mogućnost
odjave. Svaki član SMS zajednice može se odjaviti u bilo kojem trenutku na info@adrialece.hr. U bazi
primatelja SMS poruka nalaze se stranke koje su se odjavile tjedan dana prije
samog slanja poruke. Poslane SMS poruke naplaćuju se prema cjeniku vašeg
mobilnog operatera. Akcije poslane putem SMS-a vrijede samo na dan slanja.
6. Opći uvjeti suradnje
Registracijom na alensa.hr smatra se da
se korisnik slaže s ovim uvjetima korištenja usluge. Uslugu mogu koristiti
korisnici sljedećih mobilnih mreža: Hrvatski telekom, A1 i Tele 2.