U košarici nema proizvoda
Sve dioptrijske naočale
Muški Okviri za naočale
Ženski Okviri za naočale
Outlet
Dječje
Sve sunčane naočale
Muške Sunčane naočale
Ženske Sunčane naočale
Sportske naočale
Jeste li sigurni da se želite odjaviti?
Vlasnik web trgovine alensa.hr je tvrtka Adrial d.o.o. Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda (SI36314765). Opći uvjeti online prodaje alensa.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini. Alensa.hr, odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti stručno i brzo.
Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine adrialece.hr. Tvrtka Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na internet stranici adrialece.hr u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.
Prodavatelj zadržava pravo izmijeniti ove opće uvjete bez prethodne najave. Korisnici su dužni prilikom svakog korištenja Internet stranice, te posebno usluge Internet trgovine provjeriti važeće opće uvjete.
Registracija je prvi upis korisnika u bazu kupaca, prilikom kojeg kupac upisuje tražene podatke (ime, prezime, adresa e-pošte, lozinka, adresa, telefonski broj, ...). Prijava je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu korisnika i za svako daljnje korištenje usluge, potrebno je upisati samo korisničko ime i lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka prilikom registracije.
Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun ili o promjeni obavijesti alensa.hr na broj telefona 01 8000 197 ili putem e-mail adrese info@alensa.hr.
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka. U pružanju naših usluga putem ove stranice, dužni smo postupati u skladu sa zakonima i propisima, koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili, isključivo uz vaše dopuštenje.
Sukladno s općom Uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca, čiji se podaci koriste u marketinške svrhe, odnosno za internu statističku obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Proizvodi se naručuju isključivo elektorničkim obrascem za narudžbu. Obavijest o potvrdi narudžbe kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što kupac potvrdi narudžbu
Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.
Obavijest o otpremi naručenih proizvoda kupcu će na upisanu adresu e-pošte biti poslana nakon što svi naručeni proizvodi budu spremni za otpremu.
U pojedinačnim slučajevima zbog velike potražnje, moguće je da prodavatelj neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih proizvoda, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe putem elektronske pošte ili telefonom, te u tom slučaju prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Sve cijene u trgovini adrialece.hr izražene su u eurima (€) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.
Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, adrialece.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na web stranici za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se pružatelj usluge unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca. Adrialece.hr zadržava pravo na storniranje narudžbe, ukoliko dođe do očite pogreške, na primjer pogrešno navedena cijena na internet stranici.
Online trgovina alensa.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
Korisnik: Adrial d.o.o.
IBAN: HR2523600001102372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka d.d.
Unos podataka kreditne kartice:
Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo uplatom na žiro-račun ili kreditnom karticom.
Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Napomena:
Akcije i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo jedan kod za popust (npr. akcija vrijedi ili na okvir/sunčane naočale ili na naočalne leče, ne na oboje). Akcije ne vrijede na ambasadorske naočale, naočale marke Válle i LeWish. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike na telefon: 01 7757 572.
Važno:
Ako prilikom narudžbe iskoristite popust i nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za popust, iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca (npr. akcija 5 € popusta prilikom kupovine iznad 50 € - ako je narudžba za 60 € , a vraćeni proizvodi za 30€ , ostatak od 20 € nije dovoljan za obračun popusta i vraćeni iznos će biti 25 €.
Za svaku kupnju iznad 35 € nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane poklone nije moguće mijenjati.
Outlet ponuda sunčanih i dioptrijskih okvira vrijedi do isteka zaliha. Zadržavamo pravo do promijene cijena.
Trošak dostave se naplaćuje za sve narudžbe ispod 55 €. U slučaju plaćanja narudžbe unaprijed, trošak dostave naplaćuje se:
Hrvatska Pošta 3,49 € , Overseas Express 4,49 €
U slučaju plaćanja prilikom preuzimanja paketa, trošak dostave naplaćuje se:
Hrvatska Pošta 4,48 €, Overseas Express 5,48 €
Za kupnju iznad 55 € troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.). Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se vraća prodavatelju.
Važno! Hrvatska pošta naplaćuje ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati direktno na stranicama Hrvatske pošte . Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje .
Kupac ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke dužna je prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih prijaviti dostavnom djelatniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Svojim potpisom na Dostavnoj listi pružatelja usluge dostave kupac ili druga ovlaštena osoba za primitak pošiljke potvrđuju da su pošiljku zaprimili neoštećenu i bez umanjenja njezinog sadržaja.
Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge dostave nakon uručenja pošiljke se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak pošiljke priloži dokaz da je oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nastalo prije uručenja pošiljke.
Pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili slanju nove pošiljke.
Otprema paketa vrši se svakim radnim danom u 10h. Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10h bit će poslane idući radni dan. Odmah nakon otpreme paketa, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena: u slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka, ...) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog i Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje pošiljaka.
Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici alensa.hr. U slučaju otkazivanja narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 8000 197 ili putem e-mail adrese info@alensa.hr. Ukoliko je narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim proizvodima. Povrat sredstava bit će izvršen u što kraćem roku. Odustajanje od narudžbe ili bilo kakve promjene za dioptrijske naočale nisu moguće ako je narudžba već plaćena.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke (Zakon o zaštiti potrošača, članak 79, stavka 1). Rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora predana u posjed.
Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci kupca da raskida ugovor sukladno članku 83 stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača, izvršiti kupcu povrat sredstava. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat kupčevog izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu proizvodi budu vraćeni.
Prema članku 86, stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču, a to se odnosi na dioptrijske leće za naočale, blue blocker leće za naočale i naočale za vožnju.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u dostavi ne oštete. Paketi mogu uključivati razne zaštitne materijale za sprječavanje loma (papir, stiropor, spužva i/ili slično). Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća prodavatelju dužan vratiti kompletan, u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem su proizvodi dostavljeni), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.
Vraćanje kontaktnih leća
Vraćene kontaktne leće moraju biti u originalnom pakiranju, neoštećene, u nepromijenjenoj količini i kutija leća mora biti neotvorena. Potrebno je priložiti i kopiju računa.
Sukladno Zakonom o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 5 povrat nije moguć ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat proizvoda kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti prodavatelju putem mail adrese info@alensa.hr ili broj telefona 01 8000 197 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 84. stavak 6. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda, koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Ukoliko je kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati preporučenom poštom.
Pakiranja koja sadrže 90 kontaktnih leća i sastoje se od tri kutije od 30 leća tretiraju se kao cijelina, što znači da se ne može vratiti samo jedna ili dvije kutije od 30 leća. Ove kutije označene su crvenom oznakom (for 90-Pack only) i nisu za samostalnu prodaju (kao što su Acuvue Moist, TruEye, …).
Vraćanje naočala
Vratiti se mogu sunčane naočale, dioptrijski okviri bez ugrađenih leća, naočale za zaštitu od plavog svijetla i naočale za vožnju bez dioptrije, koje nisu izrađene po specifikacijama kupca.
Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za naočale, tretiraju se kao proizvod koji je izrađen prema točnim specifikacijama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo na raskid ugovora, osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 3).
Kupce upozoravamo da odaberu okvir primjerene veličine i oblika prema njihovom licu jer postoji mogućnost da odabrani okvir neće biti optimalan i da će posljedično biti neupotrebljiv. Preporučujemo da se prije potvrde narudžbe o izboru okvira primjerenog za vaše lice, posavjetujete s optičarom. Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć pri odabiru naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuju od osobe do osobe.
Narudžbu za dioptrijske naočale nije moguće otkazati ako su naočalne leće već naručene, čak i ako paket još nije poslan. U tom slučaju kupac može dobiti povrat novca samo za okvir. Za leće povrat novca nije moguć jer je to proizvod po specifikaciji samog kupca.
Povrat novca za naočalne leće također nije moguć u slučaju da kupac naruči dioptrijske naočale bez dioptrije, a s ugrađenim blue blocker filterom jer takva narudžba spada u kategoriju narudžbi koje su izrađene prema točnim uputama potrošača i prilagođena je njegovim osobnim potrebama.
Povrat je moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas Express.
Adresa za povrat robe:
Vraćanje Hrvatskom poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 9
10410 Velika Gorica
OIB: 68923548189
Vraćanje Overseas Expressom:
Overseas Express
Zastavnice 38A
10251 Hrvatski Leskovac
Napomena: Na navedenim adresama NE postoji fizička poslovnica. Molimo vas da ne dolazite osobno.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Na sve primjedbe i prigovore prodavatelj će odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Reklamacije rješavamo pomoću vaših informacija. Ako se kod reklamacija ne podnese sva potrebna dokumentacija, ista će biti odbijena. Slanje proizvoda u reklamaciju mora sadržavati svu potrebnu dokumentaciju i originalno pakiranje, u suprotnom se odbija (primjer: sunčane naočale Crullé moraju se vratiti s kartonskom kutijicom, karticom za polarizaciju i krpicom za čišćenje).
Svi povrati i reklamacije trebaju biti pravilno zapakirani - u kartonsku kutiju, po mogućnosti s mjehurićima, kako bi se izbjegla oštećenja. Nepravilno zapakirane naočale (npr. bez etui-a) neće se smatrati reklamacijom. Ako vraćeni proizvodi dođu oštećeni zbog nemara, reklamacija se neće uzeti u obzir.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju je potrebno prijaviti na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i ispunjeni obrazac za reklamaciju
Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska pomagala prema uputama svog optometrista/of¬talmologa). Reklamacijski postupak će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.
Kontaktne leće i otopine ponuđene kao pametna alternativa predlažu se temeljem dosadašnjih povratnih informacija, s obzirom na omjer cijene i kvalitete. Prije izbora se svakako posavjetujte sa svojim optometristom ili oftalmologom jer nisu sve leće primjerene za svako oko.
S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.
Reklamacija dioptrijskih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana, pošaljite nalaz i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, demo leće za naočale, ambalažu leća za naočale, ...). Na e-mail nam pošaljite svoje fotografije s naočalama kako bismo vidjeli njihov položaj (fotografija s prednje i bočne strane).
Ako se radi o progresivnim naočalama, na lećama naočala markerom, koji je primjeren za pisanje po staklima, označite gdje se nalaze vaše zjenice (s točkicom). Ako se radi o jednožarišnim naočalama, dovoljne su samo fotografije (s prednje i bočne strane).
Upozoravamo stranke da izaberu okvir primjerene veličine i oblika s obzirom na njihovo lice, jer postoji mogućnost da izabrani okvir neće biti optimalan. Preporučujemo vam da se prije potvrde narudžbe posavjetujete s optičarom oko izbora okvira.
Reklamacija progresivnih naočala
Za najuspješnije rješenje žalbi na progresivne naočalne leće potrebno je dodati vrećice naočalnih leća, plavu karticu s podacima o lećama, okvir s ugrađenim lećama, izvorni nalaz kupca, bočnu fotografiju (zbog nagiba naočala) te frontalnu fotografiju (zbog visine). Fotografije možete poslati i e-poštom. Za uspješno rješenje reklamacije moramo znati što više informacija - koje probleme osjećate i na kojoj udaljenosti ne vidite. U slučaju naknadnog slanja ovih dokaza, kupac sam snosi troškove slanja. Ako kupac ne želi sudjelovati i poslati dokumentaciju, reklamacija će biti odbijena.
Reklamacija sunčanih naočala
Prijavite reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60 dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u reklamacijski postupak priložite sve što ste dobili uz naručene naočale (etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za poštarinu do 4,48 € koliko iznosi najviša poštarina na adrialece.hr). Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na zahtjev.
Reklamaciju je obavezno prijaviti na info@alensa.hr ili 01 8000 197
Napomena
Razmatramo samo predmet reklamacije (npr. vi reklamirate dioptriju, mi se fokusiramo samo na to). Reklamacija nije moguća ako ste na bilo koji način posezali u naočale ili uključivali ugradnju leća drugih dobavljača, ravnanje ili savijanje, lijepljenje itd. Naša korisnička služba je tu da vam pomogne. Stoga je poželjno njima prijaviti reklamaciju, jer to znatno skraćuje postupak. Ako im odmah pošaljete svu potrebnu dokumentaciju, riješite se svih dugotrajnijih postupaka.
U postupku reklamacije korekcijskih naočala provjeravamo sve mogućnosti zašto naočale ne odgovaraju. Ako u postupku ne dođemo do zaključka ili je sve je po narudžbi s naše strane pravilno, kupac mora poslati novi nalaz od drugog davatelja usluga u roku od osam dana (zbog mogućeg pogrešnog mjerenja dioptrije).
U slučaju pogrešne narudžbe - netočnih podataka, dioptrije, debljine leća, vidnog polja - nije moguća reklamacija.
Šteta, uzrokovana toplinom nije predmet reklamacije. Obično se takva oštećenja prepoznaju po preoblikovanoj plastici, mjehurićima, napuknutom antirefleks sloju itd. Isto tako ne uzimamo u obzir oštećenja uzrokovana parfemima, gelovima za kosu, znojem, slanom vodom te posljedice nepravilne upotrebe, zanemarivanja i nepropisnog čuvanja. Nepravilna upotreba također uključuje oštećenja zbog upotrebe agresivnih sredstava za čišćenje i alkohola.
Ako je itko (osim nas i naših optičara) na bilo koji način posezao u naočale (druga optika ili sam kupac), reklamacija se odbija.
Najtočnija dioptrija za naše oko nalazi se u sredini leće. U kutovima leća se mogu pojaviti distorzije. Distorzije su uočljivije kod visokih dioptrija. Kod problema s distorzijom potrebno je gledati kroz centar naočalne leće. Distorzije se ne smatraju predmetom reklamacije ako su leće pravilno izrađene. Ako imate problema s odabirom najboljih leća, savjetujemo da potražite pomoć okulista/oftalmologa.
Akcija 1+1 gratis je pogodnost koja vrijedi pri kupnji dva proizvoda. Popust se obično odbija od drugog (jeftinijeg) proizvoda u košarici. Kako bi kupac mogao iskoristiti ovu promociju, u svojoj košarici mora imati 2 proizvoda koji su uključeni u promociju (npr. 2 sunčane naočale iste marke) te unijeti kod u košaricu u polje "Kod za popust ili bon". Kupac može pronaći kod za popust ispisan u komunikaciji akcije (na oglasima ili u porukama) tijekom trajanja akcije. Ukoliko kupac ne ispuni uvjet kupnje dva proizvoda uključena u akciju, ne može koristiti pogodnost, unatoč tome što je upisao kod za korištenje pogodnosti akcije. Prilikom povrata proizvoda koji su kupljeni u sklopu akcije gdje je kupnja drugog proizvoda uvjet za korištenje popusta (npr. 30% popusta na ostale naočale u narudžbi), kupac je dužan vratiti oba proizvoda.
Tijekom akcije korekcijskih okvira od 1€, odabrani okviri se mogu kupiti za 1€ samo pri kupnji naočalnih leća. Odabrani korekcijski okviri po cijeni od 1 € ne mogu se kupiti bez personaliziranih naočalnih leća (s dioptrijom po izboru kupca). Promocija vrijedi samo za online kupnju.
Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka
Dimenzije na web stranici su namijenjene lakšem i pravilnom odabiru okvira. Ako kupac naruči premali ili preveliki okvir, premontaža leća u drugi okvir nije moguća. Ako ste zainteresirani za dodatne dimenzije, obratite se našoj korisničkoj podršci.
Sve informacije na web stranici služe kao pomoć kod odabira, a ne kao obvezan izbor (primjer: za dioptriju -6,00 ne preporučujemo debljinu leće Basic ( 1.5 indeks loma svjetlosti) ili Standard (1.6 indeks loma svjetlosti) jer će rezultat biti predebela leća za naočale, no proizvodnja je još uvijek moguća u većini slučajeva). Ako kupac ima npr. dioptriju +/- 2,00 može odabrati bilo koju debljinu leće. Naravno, veća optička aberacija znači da će leća biti tanja, lakša, ljepša i da će dokazano smanjivati distorziju.
Mjerenja oftalmologa vrše se u skladu sa svrhom korištenja naočala. Prilikom pregleda navedite u koju ćete svrhu koristiti naočale. Ako ćete npr. koristiti naočale za televiziju, moraju vam izmjeriti dioptriju u tu svrhu, kao i za vožnju.
Proizvod ima jamstvo, ako je tako navedeno na jamstvenom listu, računu ili oglasnim porukama, koje su dostupne u trenutku sklapanja ugovora ili prije toga, ili je tako određeno važećim propisima. Davatelj jamstva jamči kvalitetu odnosno besprijekoran rad pojedinog proizvoda tijekom jamstvenog roka, pod uvjetom da proizvod koristite u skladu s njegovom namjenom te u skladu s priloženim uputama za uporabu i sastav proizvoda. Jamstveni rok počinje teći danom isporuke proizvoda kupcu.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Prodavatelj tvrtka ADRIAL d.o.o. je dužan isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke, koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od 6 mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Nedostatak postoji ako:
- stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
- stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
- stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
- stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
- uklanjanje nedostatka,
- predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
- sniženje cijene,
- raskid ugovora.
Prava temeljem materijalnog nedostatka na stvari regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Uvjetima kupnje, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.
Web stranica alensa.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje.
Virtualno ogledalo služi samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.
Nijanse naočala se mogu razlikovati od boje, odnosno nijanse na slikama prikazanim na web stranici. Do razlika dolazi zbog različitih kuteva svjetlosti prilikom slikanja. U takvim slučajevima ne preuzimamo odgovornost i reklamacija će biti odbijena. Ako niste sigurni kakve je boje okvir, pišite našoj korisničkoj službi koja će vam s veseljem detaljnije opisati boju ili poslati dodatne fotografije.
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri određivanju razmaka zjenica. Rezultati mjerenja su informativni i ne prihvaćamo odgovornost za krivo izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost razlikuje u usporedbi s vrijednošću izmjerenom na pregledu. Za preciznije rezultate savjetujemo korištenje HD kamere i praćenje uputa na stranici. Snimljeni materijali i rezultati mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja aplikacije se automatski brišu.
Korištenjem web stranice alensae.hr korisnik prima na znanje i pristaje da su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web ili Facebook stranici adrialece.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/is¬korištavanju od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati, prerađivati, ukloniti djelomično ili u cijelosti, modificirati, objaviti i/ili prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim uvjetima.
Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane korisnika stranice adrialece.hr, kao i svaka objava ili na drugi način omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web stranice adrialece.hr predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim uvjetima, a predmet pravnog posla je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist tvrtke Adrial d.o.o.
Za ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman trud kako bi se na web stranici adrialece.hr našli točni i aktualni podaci. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu artikla.
Web stranica alensa.hr korisnicima omogućava objavljivanje komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete, obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice adrialece.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća.
Osobe koje bi željele koristiti kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom procesa naručivanja, kupovinom na adrialece.hr, vlasniku web stranice adrialece.hr potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača. Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu odgovornost.
Sadržaj objavljen na web stranici adrialece.hr informativne je prirode. Web stranica adrialece.hr ne sadrži informacije o svim očnim bolestima ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim potrebama. Informacije dostupne na web stranici alensa.hr opće su prirode te služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje.
Sva pitanja u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici alensa.hr. Jedina iznimka su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.
Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo, funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica adrialece.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića, korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće, neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online trgovine alensa.hr.
Web stranica alensa.hr može uključivati poveznice (tzv. link) na društvene mreže kojima upravlja.
Zbog prirode globalne mreže tvrtka Adrial d.o.o. jamči zaštitu osobnih podataka u skladu s navedenim pravilima isključivo za društvene mreže kojima upravlja, a ne i za treće osobe.
The administrator of your personal data is Alensa s.r.o., registered at Stružky 1326/6, Praha 9 – Kyje, 198 00, identification number: 27179681, registered in the Commercial Register at the Municipal Court in Prague, section C, 102359 (hereafter referred to as “administrator”).
Alensa s.r.o. processes necessary personal data under Article 6, part 1.(b) of REGULATION (EU) 2016/679 OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL, which are necessary to enter into a contract with Alensa, s.r.o., including:
We also process the following personal data:
In accordance with applicable law, for the purpose of rendering the performance of the contract and for the purpose of recording the contract and any future application and protection of the rights and obligations of the parties, the storage and processing of personal data is for the above purpose for a period of 10 years from the performance of the last contract, unless otherwise required by the law for the maintenance of the contractual documentation for a longer period. The processing referred to above is made possible by virtue of Article 6, part 1. (b) of REGULATION (EU) 2016/679 OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL: “processing is necessary for the performance of a contract to which the data subject is party or in order to take steps at the request of the data subject prior to entering into a contract.”
Unless required by law, Alensa s.r.o. will not disclose your personal data to third parties. Alensa, s.r.o. declares that all personal data is confidential and will not be disclosed to any third parties. Some exceptions include:
Other uses of your personal information include:
other providers of processing software, services, and applications that are not currently used by the company. The administrator does not intend to pass your personal data to a third country (a non-EU country) or to any international organizations.
Commercial messages may be sent to your e-mail address by Alensa s.r.o. This procedure is allowed by Act No. 480/2004 Coll. Article 7, part 3 of the information society services unless you decide to reject in the future. If you decide at any time that you no longer wish to receive our e-mails, please follow the opt-out link found at the bottom of each e-mail newsletter or opt-out option in your account overview at our website. Alensa s.r.o. will keep the e-mail address for three years after the last purchase agreement between the two parties.
You can access and update your personal data at any time by signing into your customer account profile. Under the conditions set out in the regulations, you have the following rights:
Our website uses cookies to make our page relevant, interesting, and user-friendly for you. Cookies are small files stored on your computer, smartphone, or other device, and are used within your web browser.
We use cookies for the following purposes:
Some cookies collect information that is then used by third parties, and these third-party cookies directly support our advertising activities. For example, information about products purchased on our website may be displayed by an advertising agency as part of the display and customisation of web banner advertisements on your selected website. However, you cannot be personally identified by this data.
The cookies used on our website can be divided into two basic types. Session cookies are deleted as soon as your visit to our website ends. Persistent cookies remain stored on your device longer or until you remove them manually (the period for which a cookie is left on your device depends on the cookie’s own settings and your browser settings). Cookies can also be divided by functionality. Analytical cookies help us improve the user experience of our website by understanding how people use it; conversion cookies help us analyse the performance of various sales channels; tracking cookies, which, when combined with conversion cookies, help us analyse the performance of various sales channels; remarketing cookies allow us to personalise the content of ads and their correct targeting; and essential cookies, which are important for basic website functionality.
All cookies used by this server are used in accordance with current EU cookie laws.
You can delete cookies at any time, but, in doing so, you can lose all the information that allows you to access our site faster and more efficiently, including customisation settings.
Make sure your internet browser is up to date, and consult the help and instructions provided by your web browser developer if you are not sure how to modify your privacy settings.
Rejecting cookies
The use of cookies is part of your internet browser. Most browsers automatically accept cookies by default. You can reject cookies using your web browser or restrict them to your chosen types.
You can find information about browsers and how to set cookies preferences on the following websites or other Internet browser documentation:
We display content that links to third-party sites. We are not responsible for the third-party sites’ privacy practices and content. If you click on a third-party link, please note that you are leaving our page, and the personal data you provide will no longer be covered by this policy. Please read these companies’ privacy policies to see how they collect and process your personal information.
Data security is very important to us, so we have put in place appropriate physical, electronic, and managerial measures to protect and secure the data collected through our website. However, we want to remind you that the transmission of information over the Internet is done at your own risk.
Any changes in the processing of personal data will be available on this page. We regularly review our compliance with our Privacy Policy, in particular to make it compliant with new laws and regulations regarding data protection.
In the case of any queries or requests regarding this policy, please do not hesitate to contact us at the customer service address mentioned below or via the e-mail address: gdpr@alensa.eu.
Customer service contact: info@alensa.com.mt
Data Protection Officer:Andrea Ornsteinovadpo@alensa.eu
This Privacy Policy applies from 20.05.2018.