Troškovi i vrijeme dostave

Troškovi dostave

Hrvatska pošta

Narudžbe ispod 499 kn (Uplatom na žiro-račun)

25 kn

Narudžbe ispod 499 kn (Plaćanje pouzećem)

30 kn

Narudžbe iznad 499 kn

BESPLATNO

Dodatno:

  • Cijene dostave uključuju PDV 
  • Cijena za plaćanje pouzećem je viša
  • Troškovi dostave NE ovise o veličini i masi paketa
  • Paket se šalje nakon što je uplata vidljiva (prilikom uplate na žiro-račun)

Dodavanje proizvoda

Zbog velikog broja svakodnevnih narudžbi ne možemo jamčiti mogućnost spajanja ili mijenjanja predanih narudžbi. Ako želite spojiti narudžbe ili dodati neki proizvod, molimo vas da odmah kontaktirate našu korisničku službu kako bismo provjerili je li promjena moguća. Korisnička služba će odgovoriti na vaše zahtjeve u sklopu radnog vremena (8:00–16:00). Vaša narudžba se smatra završenom nakon plaćanja. Ako nakon toga želite dodati proizvod, potrebno je poslati novu narudžbu, prilikom čega mogu nastati dodatni troškovi dostave.

Trajanje dostave

Dostavljač Predviđeno vrijeme dostave
Hrvatska pošta 2–3 radna dana

Dodatno:

  • Ako naručite prije 10:00 sati, narudžba će biti poslana isti dan
  • Ako naručite poslije 10:00 sati, narudžbu ćemo poslati  idući radni dan
  • Dobit ćete kod za praćenje pošiljke 
  • Vikendom ne šaljemo pakete 
  • Predviđeno vrijeme dostave počinje teći od trenutka kad pošaljemo paket iz skladišta, a ne od trenutka završetka narudžbe

Vrijeme dostave za proizvode koji nisu na zalihi 

Zahvaljujući velikoj zalihi i bogatoj ponudi, 97% paketa šaljemo odmah nakon primljene narudžbe. Dostava određenih kontaktnih leća i posebnih parametara koje nemamo na zalihi, ovisi o dostavi proizvođača i dobavljača te može trajati do nekoliko tjedana. 

Prilikom izbora i naručivanja leća, prikazat će vam se predviđeni datum slanja proizvoda. Datum se može promijeniti nakon što izaberete parametre. 

Alensa non-stock products delivery times Alensa non-stock products delivery times

Nakon što izaberete svoje parametre, prikazat će vam se predviđeno vrijeme slanja, kao što je prikazano na gornjoj slici. Oznaka „na zalihi“ znači da je proizvod dostupan, ali to ne znači da će vaši parametri biti na zalihi. Molimo vas da gledate predviđen datum slanja koji se prikaže kraj padajućeg izbornika, nakon što izaberete svoje parametre. Moguća kašnjenja će se prikazati u košarici i u emailu potvrde. Kupca ćemo obavijestiti ako je samo dio narudžbe na zalihi u trenutku slanja narudžbe i paket će biti poslan nakon što svi proizvodi budu dostupni. 

Narudžbe koje sadrže proizvode na zalihi i one koji nisu na zalihi 

Nakon što izaberete prave parametre i prije nego što platite narudžbu, obratite pažnju na predviđeno vrijeme slanja za svaki pojedini proizvod u košarici. 

Alensa non-stock products delivery times basket Alensa non-stock products delivery times basket

Potvrdom i slanjem narudžbe, kupac se slaže da se paket pošalje tek nakon što svi proizvodi iz narudžbe budu na zalihi. Slanje proizvoda koji su na zalihi prije nego što stignu proizvodi koji nisu na zalihi moguće je samo u posebnim slučajevima. Ako želi, kupac može platiti dodatnu dostavu (trošak normalne dostave) kako bi primio proizvode koje imamo na zalihi prije nego što stignu oni koji nisu na zalihi. 

Problemi s dostavom

Nismo odgovorni za kašnjenje dostave i situacije na koje ne možemo utjecati poput vremena, praznika i slično. Imajte na umu kako pružamo predviđeno vrijeme dostave s obzirom na podatke koje dobijemo od naših ponuđača dostave. U rijetkim situacijama paketi mogu stići kasnije od predviđenog roka. Kako bi dostava prošla bez problema, molimo vas da ostavite potpune podatke o adresi (ulicu, kućni broj, poštanski broj i mjesto) i broj telefona kako bi vas dostavljač mogao nazvati ukoliko bude potrebno. Nakon što pošaljemo vašu narudžbu iz skladišta, dobit ćete kod za praćenje kako biste na internetu mogli pratiti svoju narudžbu. U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili problema s kodom za praćenje nas slobodno kontaktirajte. Naša korisnička služba će što prije odgovoriti na sva vaša pitanja. 

Ako se paket iz bilo kojeg razloga ne može dostaviti, može biti zadržan u lokalnom poštanskom uredu ili logističnom centru za novi pokušaj dostave ili preuzimanje. Ako se ne preuzme, paket se može vratiti u naše skladište ili biti uništen. Na kupcu je odgovornost da preuzme paket, odnosno komunicira direktno s pružateljem dostave kako bi preuzeo paket. Uništene pakete ne mijenjamo i ne vraćamo novac. 

Oštećeni paketi

Kontaktne leće i dodaci se dostavljaju u tvrdim paketima odgovarajuće veličine kako biste ih dobili neoštećene i u savršenom stanju. Ako je kutija oštećena prilikom dostave, NEMOJTE prihvatiti paket i naglasite razlog „značajno oštećenje kutije“, „curenje tekućine“ i slično. Molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo što prije reagirali i poslali vam novi paket. 

Odgovori na # - Otkaži
VISA Master Card Hrvatska pošta
Top