O Alensa.hr
Iza svake uspješne tvrtke stoji kreativan, složan i
uspješan tim. Naše stranke su uvijek na prvom mjestu, stoga brinemo o njihovim
individualnim potrebama i željama. Iznimno nam je bitno da se korisnici na
našoj internet stranici osjećaju sigurno. Svi zaposleni na najbolji mogući
način pružaju pomoć našim strankama te u najkraćem mogućem roku odgovaraju
na sva pitanja ili primjedbe.
Vlasnik web trgovine alensa.hr je tvrtka
Adrial d.o.o. Ljubljanska cesta 45, Kamnik (SI36314765). Opći uvjeti online
prodaje alensa.hr u skladu su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o
zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini. Alensa.hr,
odnosno tvrtka Adrial d.o.o. je ovlašteni prodavatelj medicinskih proizvoda
putem interneta. Našim kupcima nudimo samo najkvalitetnije, originalne
proizvode koje mogu dobiti na tržištu i trudimo se sve narudžbe izvršiti
stručno i brzo.
Korištenjem internet stranice potvrđujete da ste
upoznati i suglasni s ispod navedenim uvjetima. Ukoliko se s uvjetima ne
slažete, molimo vas da napustite stranice online trgovine alensa.hr. Tvrtka
Adrial d.o.o. pridržava prava na promjenu uvjeta na internet stranici alensa.hr
u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti.
Naručivanje
proizvoda
Proizvodi se naručuju isključivo elektroničkim obrascem za
narudžbu. Kako biste uspješno obavili kupnju, obratite pozornost na:
- pregled košarice: prikazan je popis svih proizvoda koje korisnik odabere,
sa svim podacima i količinama,
- prijavu: za korištenje usluge potrebna
je prijava korisnika; ako se prijavljujete po prvi put, potrebna je registracija
novog korisnika,
- unos adrese za isporuku: odaberite adresu za račun i
adresu za isporuku,
- plaćanje narudžbe: ovdje korisnik odabire način
plaćanja: plaćanje pouzećem, plaćanje putem žiro-računa ili kreditnom
karticom.
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata dnevno, 7 dana
u tjednu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom neradnih dana i blagdana, bit će
obrađene prvi sljedeći radni dan. Nakon izvršene narudžbe, kupac će putem
e-maila biti obaviješten o potvrdi narudžbe.
Cijene
Sve cijene
u trgovini alensa.hr izražene su u kunama (kn) i uključuju porez na dodanu
vrijednost (PDV). Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda. Tvrtka
Adrial d.o.o. zadržava pravo na promjenu cijene u bilo kojem trenutku.
Alensa.hr zadržava pravo na storniranje narudžbe, ukoliko dođe do očite
pogreške, na primjer pogrešno navedena cijena na internet stranici.
Unatoč svakodnevnim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije
podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali
i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, alensa.hr
će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Proces upisivanja cijene na
web stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez
obzira na to postoji mogućnost nastanka greške, budući da se ne radi o
automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih pružatelj usluge
unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o
nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti
isporuke po konkretnoj narudžbi kupca. Zadržavamo pravo na storniranje
narudžbe s pogrešnom cijenom.
Virtualno ogledalo
Web stranica
alensa.hr virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogućuje 3D isprobavanje
naočala preko kamere računala, pametnog telefona ili tableta. Korištenje
virtualnog ogledala je dobrovoljno i služi za pružanje što bolje usluge
strankama. Video materijal se ne pohranjuje na serverima, pohranjuju se samo
kolačići naočala koje su izabrane za isprobavanje. Virtualno ogledalo služi
samo kao pomoć prilikom izbora naočala i nije pravo mjerilo jer se veličina
naočala i lica razlikuje od osobe do osobe. Adrial d.o.o. ne snosi odgovornost
za pogrešan izbor naočala temeljem izbora preko virtualnog ogledala.
Aplikacija za mjerenje razmaka zjenica (PD)
Aplikacija za mjerenje
razmaka zjenica (PD) služi kao pomoć pri određivanju razmaka zjenica.
Rezultati mjerenja su informativni i ne prihvaćamo odgovornost za krivo
izmjeren razmak, odnosno ako se vrijednost razlikuje u usporedbi s vrijednošću
izmjerenom na pregledu.
Za preciznije rezultate savjetujemo korištenje
HD kamere i praćenje uputa na stranici.
Snimljeni materijali i rezultati
mjerenja se ne pohranjuju i nakon napuštanja aplikacije se automatski
brišu.
Kod za popust
Tvrtka Adrial d.o.o. će periodično, po
svojoj odluci, nuditi određene popuste, odnosno akcije. Uvjeti akcijske prodaje
bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, visina popusta i
sl. Nakon isteka akcije, tvrtka Adrial d.o.o. neće primati nove narudžbe po
uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Akcije
i popusti se međusobno ne zbrajaju i isključuju se. Možete koristiti samo
jedan kod za popust. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, molimo vas da se
obratite našoj službi za korisnike na telefon: 01 8000 197.
Važno:
Ako prilikom narudžbe iskoristite popust i
nakon toga vratite proizvode u nižem iznosu od onog koji je uvjet za popust,
iznos popusta će se odbiti od vraćenog novca.
Načini plaćanja
Online trgovina alensa.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
- Plaćanje pouzećem – plaćanje iznosa narudžbe vrši se
djelatniku kurirske službe ili u poštanskom uredu gotovinom prilikom
preuzimanja pošiljke s naručenim proizvodima.
- Uplatom na
žiro-račun – po primitku narudžbe na e-mail adresu koju ste
upisali prilikom narudžbe šaljemo ponudu s podacima o ukupnom iznosu narudžbe
i broj našeg žiro-računa (IBAN). Navedeni iznos potrebno je uplatiti na naš
žiro-račun (npr. virmanom, putem internetskog bankarstva i sl.), kako bismo
vam poslali naručene proizvode.
Korisnik: Adrial
d.o.o.
IBAN: HR2523600001102372619
SWIFT(BIC): ZABAHR2X
Zagrebačka banka d.d.
Napomena: Plaćanje korekcijskih naočala je moguće samo
uplatom na žiro-račun.
Dostava
Dostava robe vrši se u roku
2–3 radna dana putem Hrvatske pošte ili Overseas Expressa. Trošak dostave
naplaćuje se 3,49 € ( 26,31 kn) € ili 4,49 € (33,85 kn), ovisno o izboru
kurirske službe za narudžbe ispod 50 €. Za kupnju iznad 50 € (376,93 kn)
troškove isporuke krije prodavatelj (Adrial d.o.o.).
U slučaju
vidljivih vanjskih oštećenja paketa, kupac može odbiti prihvatiti pošiljku
Hrvatske pošte. Svaku nedostavljenu pošiljku koja se šalje putem Hrvatske
pošte, možete preuzeti u roku od 5 dana. Ukoliko ju ne preuzmete, pošiljka se
vraća prodavatelju. Važno! Hrvatska pošta naplaćuje
ležarinu za pakete koji nisu preuzeti u poštanskom uredu u roku od jednog dana
nakon ostavljene obavijesti o prispijeću pošiljke. Više možete pročitati
direktno na stranicama Hrvatske pošte.
Opće uvjete poslovanja kurirske službe Overseas Express možete pogledati ovdje.
Roba je
osigurana od gubitka u dostavi. Ukoliko kupac ne zaprimi paket, mora
obavijestiti prodavatelja kako bi isti poduzeo radnje prema pronalasku ili
slanju nove pošiljke.
Otprema robe vrši se svakim radnim danom u 10 h.
Ukoliko su proizvodi na zalihi, sve narudžbe izvršene do tog sata bit će
poslane isti dan. Narudžbe izvršene nakon 10 h bit će poslane idući radni
dan. Odmah nakon otpreme robe, obavijestit ćemo vas o kodu za praćenje pomoću
kojeg možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaša
pošiljka.
Kupac se kupnjom slaže da se u svrhu lakše i brže dostave
na etiketi paketa napiše telefonski broj. Ukoliko kupac ne želi ispis broja, o
tome nas mora obavijestiti prilikom narudžbe.
Napomena:
U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode,
povećan broj pošiljaka,…) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog i
Adrial d.o.o. ne odgovara za kašnjenje pošiljaka.
Vraćanje robe
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo u roku od 14 dana od
preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe
navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći od datuma isporuke
proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Želite vratiti proizvode nakon više od 14 dana od
kupovine?
U skladu s uvjetima poslovanja i ispunjenim dodatnim
uvjetima, povratak nakon više od 14 dana moguć je samo za KONTAKTNE
LEĆE ako vam se u međuvremenu promijenila dioptrija. UVJET! Kontaktne
leće možete vratiti samo u slučaju da je kutija originalno zatvorena,
neoštećena i da je rok upotrebe najmanje godinu dana. Morate nam poslati i
najnoviji nalaz za kontaktne leće. Pakiranje od više leća koje se sastoji od
nekoliko kutijica (2x3 leće, 2x90 leća, 6x30 leća i slično) smatra se kao
cijelina te ne omogućujemo vraćanje jedne ili dvije kutijice
od 30 leća.
Za povrat je obavezno ispuniti obrazac za jednostrani raskid
ugovora koji možete dobiti na info@alensa.hr.
U
slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti
potrošača, odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa
izvršit ćemo nakon što se proizvodi vrate prodavatelju. Povrat robe kupac
mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od poslane obavijesti
za odustajanje od ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača
dužan snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na
jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi, može se obratiti
prodavatelju putem mail adrese info@alensa.hr ili broja
telefona 01 8000 197 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i
uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5.
Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog
proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod
mora biti u originalnom pakiranju, neoštećen, u nepromijenjenoj količini
(kutija leća mora biti neotvorena) i popraćen kopijom računa. Ukoliko je
kupac prilikom narudžbe primio poklon, neoštećen i neotvoren poklon je
također potrebno vratiti u originalnom pakiranju. Paket je potrebno poslati
preporučenom poštom.
U slučaju vraćanja naočala, zaštitni pečat ne
smije biti oštećen. Uklonjen zaštitni pečat je znak nošenja, odnosno
korištenja naočala, stoga zamjena i vraćanje novca nisu mogući. Povrat je
moguć samo dostavnim službama Hrvatska pošta i Overseas Express.
Adresa za povrat robe:
Vraćanje Hrvatskom
poštom:
Adrial d.o.o.
NSC
Centralno skladište
Poštanska ulica 9
10410 Velika Gorica
OIB: 68923548189
Vraćanje Overseas Expressom:
Overseas Express
Zastavnice
38A
10251 Hrvatski Leskovac
Odustajanje od narudžbe
Kupac ima pravo odustati od narudžbe predane na internet stranici alensa.hr.
U slučaju otkazivanje narudžbe kontaktirajte nas na broj telefona 01 8000 197
ili putem e-mail adrese info@alensa.hr. Ukoliko je
narudžba već poslana, kupac nije dužan preuzeti paket s naručenim
proizvodima. Povrat sredstva bit će izvršen u što kraćem roku.
Reklamacije
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo
na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za
reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti
potrošača.
Reklamacija kontaktnih leća
Reklamaciju je potrebno prijaviti na e-mail info@alensa.hr u roku od 60
dana. U e-mailu opišite problem, pošaljite fotografije LOT broja i parametara
naručenih kontaktnih leća. Kontaktne leće pohranite u otopinu za leće i
prema uputama, koje dobijete e-mailom, pošaljite u reklamacijski postupak na
našu adresu te priložite originalnu ambalažu proizvoda i ispunjeni obrazac za
reklamaciju.
Priložite kopiju zadnjeg oftalmološkog nalaza (prije
reklamacije provjerite jeste li pravilno naručili i koristili medicinska
pomagala prema uputama svog optometrista/oftalmologa). Reklamacijski postupak
će početi samo ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.
Reklamacija korekcijskih i sunčanih okvira
Prijavite
reklamaciju na e-mail info@alensa.hr u roku od 60
dana, pošaljite fotografije i opišite problem. Prilikom slanja naočala u
reklamacijski postupak, priložite sve što ste dobili uz naručene naočale
(etui, originalnu ambalažu, krpicu, ...).
Kupac je dužan prodavatelju
vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Kupac je dužan
vratiti proizvod o svom trošku. Prodavatelj neće prihvatiti pakete s
otkupninom. Ako se reklamacija odobri, prodavatelj će vratiti novac za
poštarinu (do 35 kn koliko iznosi najviša poštarina na alensa.hr).
Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka reklamacije kupcu odgovoriti na
zahtjev.
Obrazac za reklamaciju možete dobiti na info@alensa.hr.
Primjedbe i prigovori
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača,
kupac može podnijeti pismenu pritužbu prodavatelju na e-mail adresu info@alensa.hr. Na sve vaše
primjedbe i prigovore odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Obavještavamo vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem
online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju
potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive
o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog
linka.
Registracija
Kako bi ostvario kupnju, korisnik se
mora registrirati na stranici alensa.hr. Prilikom registracije potrebno je
unijeti tražene podatke (ime, prezime, telefon, e-mail, lozinku…).
Registracija je moguća tek nakon što su svi potrebni podaci upisani u bazu, a
za svako daljnje korištenje usluge potrebno je upisati samo korisničko ime i
lozinku. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unešenih podataka
prilikom registracije. Ukoliko korisnik ima poteškoće prilikom registracije
ili prijave te ako dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio
prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj
korisnički račun ili o promjeni obavijesti Alensa.hr na broj telefona
01 8000 197 ili putem e-mail adrese info@alensa.hr.
Izjava o privatnosti
Adrial d.o.o. poštuje vaše pravo na
privatnost i nastoji osigurati najvišu razinu zaštite vaših osobnih podataka.
U pružanju naših usluga putem ove stranice dužni smo postupati u skladu sa
zakonima i propisima koji definiraju zaštitu osobnih podataka. Tvrtka se
obvezuje da će prikupljene podatke, koje ćete dostaviti putem internetske
stranice, koristiti u skladu s namjenom za koju ste nam ih povjerili isključivo
uz vaše dopuštenje.
U skladu s općom uredbom o zaštiti osobnih
podataka (GDPR), Adrial d.o.o. se obvezuje informirati kupce o načinu
korištenja prikupljenih podataka, redovito davati kupcima mogućnost izbora o
upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li oni ili ne
da se njihovo ime ukloni s newsletter popisa pretplatnika ili s lista kupaca
čiji se podaci koriste u marketinške svrhe odnosno za internu statističku
obradu. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo
djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici
tvrtke Adrial d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela
zaštite privatnosti.
Sadržaj kreiran od strane korisnika
Korištenjem web stranice Alensa.hr korisnik prima na znanje i pristaje da
su svi komentari, odnosno svaki sadržaj koji je učinio dostupnim na web
stranici Alensa.hr, podložni uporabi i slobodnom korištenju/iskorištavanju
od strane tvrtke Adrial d.o.o. na način da se isti može uređivati,
prerađivati, ukloniti djelomično ili u cjelosti, modificirati, objaviti i/ili
prenijeti na bilo koji način i u bilo kojem formatu, a sve u skladu s ovim
Uvjetima.
Smatra se da svaka dostava sadržaja kreiranog od strane
korisnika stranice Alensa.hr, kao i svaka objava ili na drugi način
omogućavanje dostupnim javnosti sadržaje putem web stranice Alensa.hr
predstavlja korisnikovo prihvaćanje ponude tvrtke Adrial d.o.o. za sklapanje
pravnog posla prema uvjetima sadržanim ovim Uvjetima, a predmet pravnog posla
je ustupanje tog korisničkog sadržaja i prijenos prava na iste u korist
tvrtke Adrial d.o.o.
Izjava o ograničenju odgovornosti
Za
ostvarivanje kvalitetne usluge, vlasnik ove web stranice uložit će razuman
trud kako bi se na web stranici Alensa.hr našli točni i aktualni podaci.
Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost pogreške pri unosu podataka, promjeni
neke karakteristike artikla ili roku isporuke. U tom slučaju korisnik ima
mogućnost odstupiti od ugovora (narudžbe) ili se odlučiti za zamjenu
artikla.
Web stranica Alensa.hr korisnicima omogućava objavljivanje
komentara, izuzevši komentare koji na bilo koji način vrijeđaju, prijete,
obmanjuju ili diskriminiraju. U takvim slučajevima vlasnik web stranice
Alensa.hr ograničava se od svih odgovornosti i ima pravo ukloniti komentare
neprimjerenog sadržaja. Kupnjom artikla kupac potvrđuje da će prilikom
uporabe kontaktnih leća slijediti upute i savjete svog okulista ili
optometrista. Kupnjom također potvrđuje da osoba, koja će koristiti kontaktne
leće, redovito kontrolira vid kod optometrista ili okulista te da ne postoje
nikakve prepreke za nošenje kontaktnih leća. Osobe koje bi željele koristiti
kontaktne leće moraju prije kupnje leća obaviti pregled kod okulista ili
optometrista. Kako bismo osigurali kvalitetu usluga i sigurnost prilikom
procesa naručivanja, kupovinom na Alensa.hr, vlasniku web stranice Alensa.hr
potvrđujete i jamčite točnost vaših podataka. Korisnicima savjetujemo da
koriste sve proizvode u skladu s uputama i preporukama proizvođača.
Obavljenom kupnjom korisnik se slaže da koristi proizvode na vlastitu
odgovornost.
Sadržaj objavljen na web stranici Alensa.hr informativne
je prirode. Web stranica Alensa.hr ne sadrži informacije o svim očnim
bolestima, ni ne sadrži sve zdravstvene informacije relevantne očnim
potrebama. Informacije dostupne na web stranici Alensa.hr opće su prirode te
služe poticanju komunikacije između vas i vašeg okulista. Naša stranica
nijednom korisniku ne nudi medicinsku dijagnostiku i ne smije se koristiti kao
zamjena za stručnu medicinsku dijagnostiku, savjete ili liječenje. Sva pitanja
u vezi s vašim zdravstvenim stanjem, postavljanjem dijagnoze ili liječenjem
potrebno je postaviti vašem okulistu. Nikad ne smijete ignorirati ili se ne
pridržavati uputa vašeg liječnika te odugovlačiti s pregledima i stručnom
dijagnozom zbog informacija dostupnih na web stranici Alensa.hr. Jedina iznimka
su izričito i nedvosmisleno pružene informacije.
Izjava
o kolačićima
Za pravilan rad, bolje korisničko iskustvo,
funkcionalnost i spremanje podataka o vašim narudžbama, internet stranica
Alensa.hr koristi kolačiće (eng. cookies). Prije samog spremanja kolačića,
korisnik mora pristati na njihovu pohranu na svom računalu. Ukoliko korisnik
onemogući kolačiće neće moći koristiti neke od funkcionalnosti online
trgovine Alensa.hr.
Poklon u košarici
Za svaku
kupnju iznad 35 € nudimo poklon po odabiru. Pojedini pokloni su na
raspolaganju do isteka zaliha, odnosno prestanka trajanja akcije. Izabrane
poklone nije moguće mijenjati.
Leće u boji
S obzirom na to, da nijedna boja očiju nije
ista, konačni efekt leća u boji može se razlikovati od pojedinca do
pojedinca. Na konačni rezultat boje znatno utječe i svjetlost, boja odjeće
i kose. Leće u boji bolje prekrivaju svjetliju rožnicu, stoga je boja
vidljivija nego na tamnoj. Prikazane boje mogu se razlikovati od konačne boje
na vašim očima. Za moguća odstupanja ne odgovaramo.